ایلان ماسک: تسلا سایبرتراک ضدآب است و می‌تواند مثل قایق عمل ‌کند!


ایلان ماسک: تسلا سایبرتراک ضدآب است و می‌تواند مثل قایق عمل ‌کند!

مثل نسل دوم تسلا رودستر و کشندهٔ تسلا سِمی، سایبرتراک هم با تأخیرهای متعددی مواجه شده است اما سرانجام احتمالاً سال آینده به دست خریداران خواهد رسید. حال اما ایلان ماسک در توئیتی نوشته است که سایبرتراک ضدآب خواهد بود و می‌تواند برای مدت کوتاهی...

مثل نسل دوم تسلا رودستر و کشندهٔ تسلا سِمی، سایبرتراک هم با تأخیرهای متعددی مواجه شده است اما سرانجام احتمالاً سال آینده به دست خریداران خواهد رسید. حال اما ایلان ماسک در توئیتی نوشته است که سایبرتراک ضدآب خواهد بود و می‌تواند برای مدت کوتاهی به‌عنوان قایق عمل کند. وی در این توئیت گفته است:

سایبرتراک به‌اندازه‌ای ضدآب خواهد بود که بتواند برای مدت کوتاهی به‌عنوان قایق عمل کند و بنابراین می‌تواند از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند عبور کند.

ایلان ماسک: تسلا سایبرتراک ضدآب است و می‌تواند مثل قایق عمل ‌کند!

این اولین باری نیست که ماسک به توانایی‌های عبور از آب یکی از محصولات تسلا اشاره می‌کند زیرا وی در سال ۲۰۱۶ هم گفت مدل S می‌تواند مثل یک قایق شناور شود اما استفاده از این قابلیت را به خریداران توصیه نمی‌کرد. هنوز مشخصات فنی نسخهٔ تولیدی سایبرتراک اعلام نشده و تسلا از زمانی که برای اولین بار این پیکاپ را در نوامبر ۲۰۱۹ رونمایی کرد هیچ به‌روزرسانی جدیدی برای مشخصات آن نداشته است. در آن زمان تسلا ادعا کرد که سایبرتراک بردی ۸۰۰ کیلومتری، ظرفیت بار ۱۶۰۰ کیلوگرمی و ظرفیت یدک کشی ۶۳۵۰ کیلوگرمی خواهد داشت. سپس ماسک در آگوست امسال اعلام کرد که این خودرو بیش از آنچه در ابتدا وعده داده شده بود قیمت خواهد داشت. وی با اشاره به تورم، اظهار داشت که دیگر نمی‌تواند سایبرتراک را با قیمت ۴۰ هزار دلاری که در زمان رونمایی اعلام کرده بود به بازار عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید