والدین هزینه‌های سرویس مدارس شهرکرد را براساس قیمت مصوب بپردازند


والدین هزینه‌های سرویس مدارس شهرکرد را براساس قیمت مصوب بپردازند

شهرکرد- سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: والدین دانش‌آموزان هزینه‌های حمل‌ونقل و سرویس مدارس شهرکرد را براساس نرخ مصوب پرداخت کنند.

افشین امیریان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: کمیسیون ماده ۱۸ اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نرخ ماهانه حمل‌ونقل و سرویس مدارس شهرکرد برای سال تحصیلی جاری مصوب و تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل را موظف به رعایت آن کرده است.

وی افزود: در این راستا در محدوده شهر هزینه تاکسی ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال، ون ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال و مینی‌بوس یک میلیون و ۴۸۰ هزار ریال مصوب شده است.

امیریان تصریح کرد: براساس این نرخ‌نامه هزینه سرویس مدارس از محله‌های منظریه و رحمتیه به داخل شهر و برعکس برای تاکسی ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال، ون ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال و مینی‌بوس یک میلیون و ۶۱۰ هزار ریل اعلام شد.

وی یادآور شد: کرایه سرویس از مناطق غرب شهرکرد به مدارس ناحیه یک برای تاکسی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال، ون ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال و مینی‌بوس یک میلیون و ۶۱۰ هزار ریال تعیین شده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این کرایه از مناطق غرب شهرکرد به مدارس ناحیه ۲ برای تاکسی ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال، ون ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال و مینی‌بوس یک میلیون و ۶۷۰ هزار ریال تصویب شد.

وی اظهار داشت: کمیسیون ماده ۱۸ اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کرایه سرویس مدارس از مناطق غرب شهرکرد به محله منظریه و رحمتیه را برای تاکسی ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال، ون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و مینی‌بوس یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال مشخص کرد.

امیریان بیان کرد: براساس این نرخ‌نامه کرایه سرویس از مناطق بُرُم‌پهنه، کوی شهرداری، کوی فرهنگیان، حاشیه میرآباد (آفتاب، رزمندگان، الوند و جهاد) به داخل محدوده شهر ۱۰۰ هزار ریال به مبلغ‌های مصوب برای یک سرویس ۴ نفره افزوده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد