کاهش آمار مقرری‌بگیران «بیمه بیکاری» در کشور


کاهش آمار مقرری‌بگیران «بیمه بیکاری» در کشور

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی شکوری درباره آخرین وضعیت مقرری‌بگیران بیمه بیکاری اظهار کرد: در سال 98، 226 هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری داشتیم که در سال 99 به 200 هزار و در سال 1400 به 185 هزار و امروز به 170 هزار نفر...

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی شکوری درباره آخرین وضعیت مقرری‌بگیران بیمه بیکاری اظهار کرد: در سال 98، 226 هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری داشتیم که در سال 99 به 200 هزار و در سال 1400 به 185 هزار و امروز به 170 هزار نفر رسیده و روند کاهشی دارد.

وی افزود: شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است. در سال گذشته که هنوز با شیوع کرونا روبه‌رو بودیم، در یک مقطع زمانی 220 هزار مقرری‌بگیر داشتیم که خوشبختانه با رونق کسب‌وکارها و برگشت به کار افراد، آمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کاهش یافت و افراد جویای کار دوباره به حوزه‌های کاری برگشتند.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان بیمه‌شدگان جدید این سازمان نیز گفت: تا پایان خردادماه، 430 هزار نفر به آمار بیمه‌شدگان اجباری افزوده شد.

شکوری اضافه کرد: از محل طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی یک هدف گذاری در سال 1401 انجام دادیم که برمبنای آن یک میلیون بیمه شده جدید جذب شوند که خوشبختانه تا امروز حدود 450 هزار بیمه شده در بیمه فراگیر جذب کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی