برنامه خراسان شمالی در حوزه گردشگری باید تدوین شود


برنامه خراسان شمالی در حوزه گردشگری باید تدوین شود

بجنورد-استاندار خراسان شمالی تدوین برنامه جامع در حوزه گردشگری استان را ضروری دانست و گفت: میراث فرهنگی معرفی جاذبه های خراسان شمالی و سوق دادن سرمایه گذاران به این بخش را در برنامه بگنجاند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در دیدار مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: صنعت گردشگری به لحاظ جایگاه مهم باید منشأ درآمد پایدار، ارتقای فرهنگ و جذب گردشگر در خراسان شمالی باشد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه‌ای در حوزه گردشگری برای مردم امری ضروری است، گفت: با تدوین برنامه و داشتن نقشه راه از حالت روزمرگی خارج می‌شوید و می‌توان برنامه‌های خود را بر مبنای معرفی جاذبه‌های استان برای سرمایه گذاران سوق داد.

وی با اشاره به اینکه از برخی امکانات گردشگری به درستی استفاده نشده است، تصریح کرد: آب گرم ایوب یکی از مناطق گردشگری مهم استان به شمار می‌رود اما متولیان گردشگری باید مشکلات این مکان مهم و مستعد جذب گردشگر را حل کنند.

حسین نژاد تقویت زیر ساخت‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی، بوم‌گردی ها و رونق روستاها و شهرهای مرزی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه‌های متولی باید کمک حال و همراه میراث فرهنگی در تحقق این اهداف باشد زیرا موضوع افزایش درآمد و کمک به توسعه اشتغال خواهد بود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط