پرداخت تسهیلات به کارفرمایان مددجویان بهزیستی استان فارس


پرداخت تسهیلات به کارفرمایان مددجویان بهزیستی استان فارس

شیراز - مدیر کل بهزیستی استان فارس از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد به کارفرمایان مددجویان بهزیستی استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا هوشیار ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی ساکن شیراز و یا شهرستان‌های دیگر فارس را در ازای پرداخت حقوق، بیمه و مزایا در چارچوب قرارداد قانون کار بکار بگیرند می‌توانند به ازای هر مددجو از وام کارآفرینی ۱۰۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد و باز پرداخت ۷ ساله تا سقف ۲ میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

وی افزود: هر کارفرما می‌تواند ۲۰ نفر از مد د جویان بهزیستی را به کار گیرد و به ازای این ایجاد اشتغال، تسهیلات دریافت کند. هوشیار ادامه داد: علاوه‌بر این، به نسبت شدت معلولیت مددجو، سهمی تحت عنوان سرانه نیز به کارفرما پرداخت می‌شود که این میزان با افزایش شد ت معلولیت بالاتر می‌رود.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: کارفرما می‌تواند از مشوق‌های بیمه‌ای استفاده کند و در این باره حق بیمه سهم کارفرما به مد ت ۷ سال توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، کارفرما می‌تواند از مشوق‌های جبران کارایی هم به تناسب میزان معلولیت استفاده کند و اگر مددجو با دلایلی ازجمله شدت معلولیت نتواند تمام وقت کار کند، ماهانه مبالغی را با عنوان جبران کارآیی به کارفرما پرداخت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل