ایجاد ارتباط نظام مند میان صدا و سیما و جبهه انقلاب فرهنگی فارس


ایجاد ارتباط نظام مند میان صدا و سیما و جبهه انقلاب فرهنگی فارس

شیراز - مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: ارتباط نظام مند میان صدا و سیما و جبهه انقلاب فرهنگی باعث معرفی بیشتر ظرفیت های مختلف استان فارس می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد پهلوانیان در نشست با دبیران مجمع‌های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: فارس دارای ظرفیت‌های بی نظیر تاریخی، هویتی، تمدنی، علمی و فرهنگی، هنری، معرفتی و مذهبی است که باید این ظرفیت‌ها را در کشور و در عرصه بین الملل به صورت برجسته نشان داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: ملاصدرای شیرازی با اندیشه و تفکر در حوزه مباحث معرفتی، حکمی، فلسفی و عرفانی، شهدای بزرگی همچون «شهید آیت الله دستغیب»، سرداران شهید، ۱۵ هزار شهید و شهدای مدافع حرم مانند سردار «شهید اسکندری» و … از ظرفیت‌های فارس است که باید در کشور و دنیا نمود داشته باشند.

وی اضافه کرد: با تعامل مطلوب در فارس می‌توانیم به معرفی این ظرفیت‌های ارزشمند استان بپردازیم و لازم است تا ارتباط بین صدا و سیما و حوزه جبهه انقلاب فرهنگی نظام مند شود.

پهلوانیان با اشاره به اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس در این خصوص اعلام کرد: صدا و سیمای فارس تلاش می‌کند با کمک جبهه فرهنگی و برنامه ریزی به یک جلوه رسانه‌ای واحد با هدف پیش برد اهداف و تفکرات انقلاب اسلامی برسد و از دبیران مجمع‌های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خواستار معرفی جوانان نخبه و توانمند در بخش‌های برای حضور در برنامه‌های صدا و سیمای فارس هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید