2600 دانشجوی دانشگاه مازندران با کمبود خوابگاه مواجه هستند


2600 دانشجوی دانشگاه مازندران با کمبود خوابگاه مواجه هستند

بابلسر- معاون دانشجویی دانشگاه مازندران با اشاره به مشکل کمبود خوابگاه گفت: دو هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان با کمبود خوابگاه روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر ایزدی فرد صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تلاش برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی اظهار داشت: همچنین نسبت به تجهیز و تعمیرات خوابگاه‌های دانشگاهی اقدام شده است.

وی با اظهار اینکه دارای سه خوابگاه ویژه دانشجویان در دانشگاه هستیم، افزود: بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان طی سال قبل از خوابگاه‌ها استفاده می‌کردند و امسال این ظرفیت به دو هزار و ۸۶۲ نفر رسیده است.

وی با عنوان اینکه مشکلات عمده خوابگاه‌ها مربوط به دختران است، گفت: با هماهنگی صورت گرفته توانستیم از خوابگاه‌های خودگردان برای اقامت دانشجویان بهره گیری کنیم و هزار نفر از دانشجویان در این خوابگاه‌ها اسکان داده شدند.

ایزدی فرد ادامه داد: پیگیری‌هایی صورت گرفت تا از خوابگاه شهید عظیمی در بابلسر نیز استفاده کنیم زیرا دو هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان با کمبود خوابگاه روبرو هستند و برای تأمین آن نیازمند حمایت بخش‌های مختلف هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه طبق قانون آموزش عالی به دانشجویان شبانه خوابگاه تعلق نمی‌گیرد، گفت: با این حال تلاش می‌کنیم تا این دانشجویان نیز اسکان داده شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واژگونی خودرو در محور هرابرجان - مروست چهار مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت