رزمندگان دفاع مقدس میدان روایتگری را خالی نکنند


رزمندگان دفاع مقدس میدان روایتگری را خالی نکنند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رزمندگان دفاع مقدس میدان روایتگری را خالی نکنند. روایتگری از گسست بین نسلی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با رزمندگان دفاع مقدس در هرمزگان، رزمندگان را بخشی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز وقتی به مجموعه دستگاه‌ها و نهادها نگاه می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که بخشی از رزمندگان دفاع مقدس سکان هدایت جامعه را در دست دارند.

وی، با ذکر این نکته که امروز حل مشکلات رزمندگان باید اولویت مسئولان باشد، عنوان کرد: به صورت مستمر و روزانه گزارش‌های لازم برای اشتغال خانواده شهدا و رزمندگات را پیگیری می‌کنم چراکه دغدغه جدی اشتغال فرزندان رزمندگان را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: امروز برای حل بسیاری از چالش‌ها نیازمند ایجاد یک هیات اندیشه‌ورز متشکل از رزمندگان هستیم تا بتواند حل چالش‌های مرتبط با رزمندگان را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تصریح کرد: در دهه ۶۰ شمسی وضعیت کشور به واسطه فعالیت‌های تروریستی و آشوبگرایانه ممافقین دچار چالش شده بود که امام خمینی (ره) به صورت قاطع به یاران خود فرمودند: این منافقین مانند کف‌های روی آب هستند و راه به جایی نمی‌برند و این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

وی، با ذکر این نکته که راه تکاملی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است پر چالش است، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد از راه تکامل کنار می‌روند و برخی نیز عقب می‌مانند. برادران عزیز رزمنده، امروز بدانیم که در حرکت تکاملی کشور با چالش‌های مختلفی روبرو خواهیم بود و باید برای حل آن‌ها آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت روایتگری رزمندگان، تشریح کرد: روایتگری رزمندگان از اهمیت ویژه‌ای برای جوانان برخوردار است و از گسست بین نسلی جلوگیری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، حضور در موضوع جهاد تبیین را وظیفه اصلی نیروهای انقلاب دانست و گفت: باید جلوی شبهات و محتوای تولیدی دشمن ایستادگی کرد چراکه به صورت لحظه‌ای توسط جریان‌های منافقین شبهه و محتوا تولید می‌شود و در کمترین زمان توسط فضای مجازی به دست فرزندانمان می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال