افزایش 35 درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی


افزایش 35 درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی

اردبیل- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: شاهد افزایش ۳۵ درصدی شرکت‌کنندگان در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اردبیل هستیم.

ملیحه ملک‌زاده اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت ۳۰ قصه‌گو در سه بخش نوجوانان، بزرگسالان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها مهرماه سال‌جاری در سالن آمفی‌تئاتر جعفر ابراهیمی شاهد آغاز شد.

وی تصریح کرد: با انتشار فراخوان قصه‌گویی در مردادماه امسال و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۲۰۰ قصه در مرحله پایش مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: از این میان ۳۰ اثر در سه بخش بزرگسالان، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوجوانان به مرحله استانی جشنواره راه یافت.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل ۳۵ درصد رشد یافته است، افزود: در این دوره از جشنواره شاهد ارتقای کیفیت قصه‌گویی هستیم و نوجوانان عضو مراکز استقبال چشمگیری از جشنواره کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قصه‌گویی یکی از فعالیت‌های شناسنامه‌دار کانون است که با انتقال مفاهیم تربیتی و صفات نیک تأثیر بسزایی در پرورش شخصیت کودکان جامعه دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اضافه کرد: نخستین روز جشنواره با اجرای قصه‌ای از داستان رزم رستم و سهراب، توسط آنیتا آقازاده عضو مرکز شماره یک کانون اردبیل شروع و در ادامه ۱۷ قصه‌گو در ۲ نوبت صبح و عصر، قصه‌های خود را برای مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان