پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان در لرستان


پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان در لرستان

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر «آی سی تی» روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز دوشنبه در جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی لرستان با بیان اینکه از اهداف ویژه ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت اداری، تمرکز زدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات اداری و… است اظهار داشت: کار آفرینی و اشتغالزایی برای بخش خصوصی، کاهش فاصله مراکز خدمت با مخاطبین از دیگر اهداف این دفاتر است.

وی گفت: از مزایای احداث دفاتر می‌توان علاوه بر کسب در آمد به سهولت دسترسی آحاد مردم به ارائه کنندگان خدمات، کاهش ترددهای شهری و هزینه صرفه جویی در زمان، کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های زیست محیطی، جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع، اشاره کرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان خدمات قابل برون سپاری را شناسایی و خدمات بیشتری را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار و زمینه دسترسی آسان به خدمات دستگاه‌ها را، برای مردم استان فراهم آوریم.

در ادامه رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در لرستان، عدم تعادل بین هزینه و تعرفه خدماتی را از جمله مسائل و مشکلات این دفاتر عنوان کرد و گفت: برخی از دفاتر حتی قادر به تأمین هزینه‌های جاری و پرسنلی خود نیستند، همچنین افزایش بی رویه صدور مجوز ایجاد دفاتر جدید پیشخوان در شهرها و عدم رعایت شعاع صنفی توسط دفاتر از دیگر مشکلات این دفاتر است که ضرورت دارد رفع شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی