تحلیل موضوع مهدویت در ضمن روایات پیامبر اکرم (ص) و با توجه به آیات قرآن کریم


تحلیل موضوع مهدویت در ضمن روایات پیامبر اکرم (ص) و با توجه به آیات قرآن کریم

برنامه "باران امید" رادیو قرآن است که با موضوع مهدویت از منظر قرآن کریم تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ؛ برنامه "باران امید" رادیو قرآن است که با موضوع مهدویت از منظر قرآن کریم تقدیم مخاطبان می شود.

در برنامه روز جمعه یکم مهر ماه نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی کارشناس مذهبی همراه بود که طی سخنانی به تحلیل و بررسی موضوع مهدویت در ضمن روایات پیامبر اکرم (ص) با توجه به آیات قرآن کریم به ویژه آیات ۱۵۷ سوره مبارکه اعراف و ۸۱ سوره مبارکه آل عمران پرداخت.

استاد روحانی همچنین به وظیفه مؤمنان نسبت به پیامبر اسلام (ص) اشاره و تصریح کرد: از این امر مهم می توانیم به وظیفه مؤمنان در تبعیت از امام و ولی زمانه شان که همانا حضرت ولی عصر (عج) هستند، برسیم که در زمینه دفاع، نصرت و یاری ایشان معنا می یابد. همچنین وظیفه منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت و توجه به حفظ کیان اسلام از دیگر مواردی است که باید به آنها نگاه ویژه ای داشته باشیم.

گفتنی است؛ برنامه "باران امید" کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که روزهای جمعه هر هفته با موضوع مهدویت ساعت ۹ صبح به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود. در هر برنامه علاوه بر اینکه به موضوع مهدویت از منظر قرآن کریم ، بررسی ریشه های قرآنی مهدویت و فرهنگ انتظار پرداخته می شود، یک سوال چند گزینه ای به منظور مشارکت مخاطبان مطرح می شود و مخاطبان می توانند برای مشارکت در سوال برنامه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۰ پیامک داده و یا با شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ تماس بگیرند

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022