حمایت مسجد مرکزی کمبریج از بیماران سرطانی


حمایت مسجد مرکزی کمبریج از بیماران سرطانی

مسجد مرکزی کمبریج در انگلیس با حمایت یکی از موسسات خیریه به بیماران سرطانی کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، مسجد مرکزی کمبریج در شهر کمبریج انگلیس میزبان رویدادی برای حمایت از بیماران سرطانی است و این اقدام با همکاری بنیاد حمایت از سرطان، یکی از بزرگترین مؤسسات خیریه که به بیماران مبتلا به سرطان خدمات بهداشتی و مالی ارائه می دهد، انجام گرفته است.

مسجد کمبریج در روز جمعه ساعت نه صبح همه را به صرف قهوه دعوت کرده بود تا برای بیماران سرطانی و خانواده‌هایشان کمک‌های مالی جمع‌آوری کند و برای افزایش آگاهی در مورد سرطان تلاش کند.

این رویداد پس از موفقیت در سال گذشته امسال نیز برگزار شد و کمبریج نیوز گزارش داد که مسجد مرکزی کمبریج و پشتیبانی این موسسه خیریه بیش از 13 هزار و 562 پوند در سال 2022 جمع آوری کردند.

مسجد کمبریج همچنین میزبان نشستی دیگر بود که از ساعت 10 و نیم تا 11 و نیم برای بازدید عموم آزاد بود و هدف از برگزاری این نشست، بررسی تأثیر سرطان بر جامعه که در آن جمعی از پزشکان و برخی متخصصان سخنرانی کردند.

مسجد کمبریج اولین مسجد دوستدار محیط زیست در اروپا و اولین مسجد هدفمند در کمبریج انگلستان است و در 24 آوریل 2019 افتتاح شده است و برای رفع نیازهای جامعه مسلمانان در کمبریج و بریتانیا خدمت می کند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید