هلاکت 13 تروریست النصره در حمله هوایی ارتش روسیه


هلاکت 13 تروریست النصره در حمله هوایی ارتش روسیه

نیرو‌های هوایی روسیه با حمله به مقر تروریست‌های جبهه النصره در سوریه و انهدام آن ۱۳ شبه‌نظامی تروریست را از بین بردند.

«سرلشکر اولگ یگوروف» معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم گفت: «نیرو‌های هوافضای روسیه تأسیسات تروریست‌های النصره را در منطقه ادلب در سوریه منهدم کردند و ۱۳ شبه‌نظامی از جمله ۲ فرمانده میدانی را به هلاکت رساندند.»

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، نیرو‌های هوافضای روسیه تأسیسات گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کاهش تنش ادلب منهدم کردند که تهدیدی امنیتی برای پرسنل نظامی این گروه روسی و نیرو‌های دولتی SAR بود.

در نتیجه حملات هوایی گروهی به پناهگاه‌های زیرزمینی تشکیلات مسلح غیرقانونی در منطقه شهرک‌های «رویحه» و «مصبین»، ۱۳ شبه‌نظامی از جمله فرماندهان میدانی «ابویوسف الشامی» و «خالد الیوسف» (ابوعمر) به هلاکت رسیدند. «یگوروف» در این نشست گفت: «۲۲ نفر از اعضای گروه تروریستی به شدت مجروح شدند.»

علاوه بر این، نیرو‌های هوافضای روسیه یک انبار را با سلاح‌های تروریستی منهدم کردند که در آن ۴ موشک‌انداز دستی، یک اسلحه ضد هوایی ZU-۲۳ و سلاح‌های سبک وجود داشت.

یگوروف گفت: «انهدام پناهگاه‌های زیرزمینی تروریست‌ها مانع از خرابکاری و اقدامات تروریستی شد که آن‌ها در تأسیسات نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه در سوریه و تأسیسات نیرو‌های دولتی سوریه آماده می‌کردند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز