جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان


جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از جابجایی دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۷۲ تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه دو میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۱۷ تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای لرستان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۷۲ تن حدود دو درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۱۸۵ هزار و ۹۰۲ فقره بارنامه جابجا شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۹۶ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۱ هزار و ۶ دستگاه ناوگان و ۱۸ هزار و ۴۶۶ راننده در ۳ پایانه بار دولتی و ۲ پایانه بار اختصاصی استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۸.۲۶ سال است که در مقایسه با متوسط کشوری ۲۰.۱۹ سال دو سال جوان‌تر است.

شیروانی با اشاره به آمار وانت بارهای استان نیز افزود: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بار با عمر متوسط ۱۰.۵۲ سال در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه