عشایر در دفاع از مرزهای ایران تأثیر مستقیمی دارند


عشایر در دفاع از مرزهای ایران تأثیر مستقیمی دارند

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: عشایر علاوه بر تأمین امنیت اقتصادی کشور در زمینه مرزداری و امنیت کیان ایران تأثیر مستقیمی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز سه شنبه در حاشیه اولین همایش تکریم شبانان و گله داران خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه شهدای عشایر بیان کرد: امروز همایش بزرگ عشایر خوزستان که شامل دامداران، شبانان و کسانی که در بخش‌های تولید و کشاورزی به ویژه تولید پروتئین نقش محوری دارند به همت سازمان بسیج عشایر سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: همه عشایر ایران به ویژه عشایر خوزستان از جمله عرب، بختیاری، بهمئی و لر این استان به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند تا اقتصاد کشور ما وابسته به کشوری نباشد.

وی تاکید کرد: عشایر علاوه بر تأمین امنیت اقتصادی کشور نیز در زمینه مرزداری و امنیت کیان ایران تأثیر مستقیمی دارند؛ آری عشایر ما به این مقام معظم رهبری، مرز و بوم ایران و حتی به شهدا وفادار هستند و در کنار دیگر ملت ایران می‌ماندند.

سردار شاهوارپور افزود: عشایر در دوران دفاع مقدس ۱۱ هزار شهید را تقدیم کردند تا امروزه ایران سرافراز بماند؛ همبستگی عشایر در طول دفاع مقدس و این ۴۳ سال که گذشت، یکی از ظرفیت‌های مهم کشور به ویژه در خوزستان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه عشایر را «نجیب»، «وطن دوست» و… برشمرد و گفت: این اقوام رهبرشان را دوست دارند و همواره در کنار دیگر مردم با اقتدار از مرزها و کیان این کشور دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: پیام امروز عشایر کشور به خصوص استان خوزستان به دشمنان این است که اقوام ایرانی از قدیم‌الایام هزاران سال در این مرز و بوم زندگی و از این مرزها دفاع کردند؛ یک پیوند ناگسستنی میان مقام معظم رهبری، حاکمیت، نیروهای مسلح و مردم به ویژه عشایر وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق