دشمن به دنبال تبدیل مطالبه گری به آشوب است


دشمن به دنبال تبدیل مطالبه گری به آشوب است

بیرجند _معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن در صدد است با راه اندازی موج در جامعه، مطالبه گری را به آشوب تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی عصر سه شنبه در گردهمایی شورای معاونین، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خراسان جنوبی بیان داشت: مدیران دستگاه فرهنگی باید تلاش کنند تا منویات اخیر مقام معظم رهبری در همه سطوح جامعه آشکار شود.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا که با پیروزی انقلاب از غارت منابع غنی کشور مأیوس شده بود، زمانی که امام (ره) دست رد به سینه آنها زد، اقدامات سخت و خشنی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: ترور، کودتا، حمله به صحرای طبس، ایجاد درگیری‌های قومی و قبیله‌ای در نقاط مرزی و جنگ نابرابر هشت ساله تعدادی از توطئه‌های دشمن بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: با وجود اینکه ۸۵ کشور به صدام کمک می‌کردند با شهادت شهدا و ایثارگری‌های آزادگان و جانبازان در دفاع مقدس پیروز شدیم و دشمن مجبور به اجرای آتش بس شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که اعتقاد مردم به ولایت فقیه و تبعیت همه مردم از او و اینکه مردم ایران شهادت را سعادت می‌دانند از مهم‌ترین عوامل پیروزی آنها است.

طالبی افزود: دشمن قصد دارد با جنگ نرم فرهنگی ضربات سختی را به نظام وارد کند و از آن جایی که تغییرات در جنگ نرم فرهنگی در جامعه ملموس نمی‌باشد، در بعضی از موارد دشمن دستاوردهای را داشته است.

وی ادامه داد: در مسائل اخیر به گفته مقام معظم رهبری دشمن به بهانه کشته شدن مهسا امینی، عناد خود را به نظام نشان داد که چون به وجود امدن این مسائل در جامعه مانند کف آب است، هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

وی تاکید کرد: دشمن امروز جرأت ندارد که در مقابل نظام قرار گیرد و ما هم وظیفه داریم برای استحکام نظام تلاش کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن هرچند از امپراطوری رسانه‌ای علیه کشور ما استفاده می‌کند اما آنها در مقابل موج عظیم مردم مجبور به عقب نشینی می‌شوند.

وی تاکید کرد: هرچند محدودیت‌های در نظام آموزشی وجود دارد اما باید با همکاری انجمن اولیا و مربیان این موضوع‌های به خوبی در مدارس مدیریت شوند.

وی افزود: جامعه اهل سنت خراسان جنوبی با نظام همراه هستند و نظام هم خدمات خوبی به آنها در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...