قابلیت ویرایش توییت‌ها برای کاربران بیشتری فعال شد


قابلیت ویرایش توییت‌ها برای کاربران بیشتری فعال شد

توئیتر طی ماه گذشته قابلیت جدیدی را به‌صورت داخلی تست کرد. این مشخصه امکان ویرایش توئیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروز پس از مدت‌ها انتظار بالاخره این قابلیت به‌طور رسمی ارائه شد. با این‌حال برای استفاده از قابلیت جدید بایستی ملاحظاتی...

توئیتر طی ماه گذشته قابلیت جدیدی را به‌صورت داخلی تست کرد. این مشخصه امکان ویرایش توئیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروز پس از مدت‌ها انتظار بالاخره این قابلیت به‌طور رسمی ارائه شد. با این‌حال برای استفاده از قابلیت جدید بایستی ملاحظاتی را مدنظر قرار داد.

نکته نخست اینکه قابلیت ویرایش توئیت‌ها صرفا در اختیار مشترکین سرویس توئیتر بلو قرار گرفته است. این موضوع در نخستین تبلیغات کمپانی پیرامون سرویس اشتراکی توئیتر بلو نیز اعلام شده بود. همچنین بایستی توجه داشت که در حال حاضر ویرایش توئیت‌ها صرفا در کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترس است.

این قابلیت به‌زودی در ایالات‌متحده عرضه می‌شود؛ اما در خصوص دسترسی کاربران فاقد اشتراک توئیتر بلو به مشخصه مذکور هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است. قابلیت ویرایش توئیت‌ها نهایتا می‌تواند در دسترس کلیه کاربران توئیتر قرار گیرد؛ اما این مشخصه در ابتدا به‌عنوان یک قابلیت اضافی برای مشترکین پریمیوم عرضه می‌شود.

موضوع جالب توجه اینکه مشترکین توئیتر بلو به یک تاریخچه نسخه برای هر توئیت ویرایش شده دسترسی دارند. بنابراین کاربران می‌توانند از تغییرات اعمال شده در توئیت‌ها به‌طور دقیق مطلع شوند. بی‌تردید توئیتر پس از گذشت مدت زمانی طولانی از این قابلیت رونمایی کرده است. این ویژگی تقریبا یکی از قابلیت‌های کلیدی در بسیاری از سرویس‌های رسانه اجتماعی دیگر محسوب می‌شود. با این‌حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

قابلیت ویرایش توییت‌ها برای کاربران بیشتری فعال شد
قابلیت ویرایش توییت‌ها برای کاربران بیشتری فعال شد

نماد کوچکی که نشان‌دهنده ویرایش یک توئیت است/ کاربران با بررسی تاریخچه نسخه برای هر توئیت ویرایش شده می‌توانند از تغییرات اعمال شده روی آن مطلع شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل