مهدویت‌باوری، قدرت نرم عظیم جبهه حق، مسلمانان و منتظران است


    مهدویت‌باوری، قدرت نرم عظیم جبهه حق، مسلمانان و منتظران است

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه اصلى‌ترین راهبرد دوران شش ساله‌ى امامت آن حضرت، برنامه‌ریزى دقیق در خصوص استقرار، بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود، افزود: مهدویت‌باوری؛ قدرت نرم عظیم جبهه حق، مسلمانان و منتظران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در دیدار کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی حتی در ایام تعطیل و تجلیل از مقام شهدای نیروی انتظامی و شهدای حوادث اخیر، گفت: نیروی انتظامی یکی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام اسلامی است.


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در قضیه اخیر پلیس بدون هیچ دلیلی مظلوم واقع شد، گفت: اگر اقتدار پلیس تضعیف شود، امنیت همه به خطر می افتد.


وی به مولفه های قدرت در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان بارها بر نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی و شناساندن دشمنان و افشای توطئه های آنها اعتراف کرده اند، گفت: ولایت و رهبری یکی از مولفه های اقتدار ایران اسلامی است.


امام جمعه سلطانیه با تجلیل از بصیرت و هوشمندی مردم که بدون دعوت با راه اندازی راهپیمایی آشوب و اغتشاش را محکوم کرده و از ارزشهای اسلام و انقلاب حمایت کرده و فرق بین اعتراض و مطالبه گری و آشوب و اغتشاش را تشخیص می دهند و این نیز بیانگر هوشمندی مردم است، گفت: یکی دیگر از مولفه های قدرت مردم هستند.


حسینی نسب با اشاره به حوادث اخیر و با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان به دنبال فتنه انگیزی در کشور بودند و قضیه اخیر برای دشمنان که بدنبال فرصت و بهانه بودند، این فرصت را ایجاد کرد و الا قضیه اخیر فقط رمز آشوب بود، افزود: حجاب از دستورات الهی و ارزشهای اسلامی است و حلال و حرام خداوند تا قیامت تغییرناپذیر است و عمل نکردن عده ای موجب تغییر حکم الهی نمی شود‌.


امام جمعه سلطانیه با اشاره به جنگ نرم دشمنان و با بیان اینکه آندلس بعد از ۸ قرن که در تصرف مسلمانان بود اما با جنگ نرم از دست مسلمانان خارج شد، گفت: مواد مخدر، مشروب الکلی و فحشا و بی حجابی از جنگ های نرم دشمنان است.


حسینی نسب در ابتدای سخنان خود نیز با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و با بیان اینکه شک در حقانیت امام حسن عسکری علیه السلام دلیل بر غریب بودن آن امام بزرگوار است و شک در حقانیت رهبر الهی دلیل بر غیبت امام است، بر اقدام مهم امام یازدهم در دوران امامتش اشاره کرد و افزود: عصر نورانى امام عسکرى(ع) یک ویژگى منحصر به فرد داشت و آن، زمان انتقال «عصر حضور» به «عصر غیبت» بود.


وی با بیان اینکه اصلى‌ترین راهبرد دوران شش ساله‌ى امامت آن حضرت، برنامه‌ریزى دقیق در خصوص استقرار، بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود، افزود: مهدویت‌باوری؛ قدرت نرم عظیم جبهه حق و مسلمانان و منتظران است.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی