2 کشته و 3 مصدوم درپی تصادف شدید رانندگی در جاده پارس‌آباد


2 کشته و 3 مصدوم درپی تصادف شدید رانندگی در جاده پارس‌آباد

پارس آباد - در یک سانحه رانندگی در جاده پارس‌آباد ۲ نفر جان باخته و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده پارس آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل بوده که سالانه بیشتر تصادفات و حوادث رانندگی در این محور و راه‌های ارتباطی این شهرستان اتفاق می‌افتد.

روز سه شنبه یک فقره تصادف رانندگی در محور سربند-پازس‌آباد به ثبت رسید که در این حادثه ۲ نفر جان باخته و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

حالا با سریال تصادفات رانندگی در شمال استان چهار بانده کردن این جاده یکی از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است که تحقق آن همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده پارس آباد اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سید مهدی موسوی گفت: بر اثر برخورد تراکتور با پژو پارس مابین خانقشلاقی و قاسم کندی در ۱۵ کیلومتری شهرستان پارس آباد ۲ نفر کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شدند.

شهرام وخشور، فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص علت حادثه مذکور افزود: علت این حادثه ۵۰ درصد به خاطر نبود سیستم روشنایی کافی و ۵۰ درصد به خاطر عدم توجه کافی پژو پارس به جلو گزارش شده است.

وی تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی و داشتن سرعت مطمئنه و توجه کامل به قوانین راهنمایی و رانندگی به‌خصوص در زمان رانندگی در شب از عوامل پیشگیری کننده از تصادفات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بی نظیر از آوازخوانی محشر و دلنشین هوتن شکیبا + دلبری این بچه تمامی ندارد!