رؤیت پروتوتایپ آزمایشی لامبورگینی اوروس پلاگین‌هیبریدی


رؤیت پروتوتایپ آزمایشی لامبورگینی اوروس پلاگین‌هیبریدی

پس از چهار سال و ساخت ۲۰ هزار دستگاه، لامبورگینی اوروس اخیراً یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را تجربه کرده و نسخهٔ اسپرت‌تری هم برای آن ارائه شده است. مدل پایهٔ این خودرو حالا پسوند S گرفته و در کنار مدل جدید پرفورمانته به فروش خواهد رسید. هردوی این...

پس از چهار سال و ساخت ۲۰ هزار دستگاه، لامبورگینی اوروس اخیراً یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را تجربه کرده و نسخهٔ اسپرت‌تری هم برای آن ارائه شده است. مدل پایهٔ این خودرو حالا پسوند S گرفته و در کنار مدل جدید پرفورمانته به فروش خواهد رسید. هردوی این مدل‌ها ۶۶۶ اسب بخار قدرت دارند و بنابراین کسانی که خواهان اوروس قوی‌تری هستند باید منتظر معرفی نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی آن بمانند که حالا یک پروتوتایپ آزمایشی آن با پوشش‌های استتاری در حال یدک کشیدن دستگاه داینو دیده شده است.

رؤیت پروتوتایپ آزمایشی لامبورگینی اوروس پلاگین‌هیبریدی

برچسب‌های زردرنگ فشارقوی نشان می‌دهند که این اوروس آزمایشی به قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی مجهز است. فعلاً از جزئیات این قوای محرکه خبر نداریم ولی احتمال استفاده از قوای محرکهٔ پورشه پانامرا توربو S هیبریدی در کراس‌اوور لامبورگینی وجود خواهد داشت. این سیستم از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که مجموعاً ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. دراین‌بین، یک پکیج باطری ۱۷.۹ کیلووات ساعتی هم وجود دارد که برد تمام الکتریکی ۵۰ کیلومتری را فراهم می‌کند.

رؤیت پروتوتایپ آزمایشی لامبورگینی اوروس پلاگین‌هیبریدی

بااین‌حال، استفادهٔ لامبورگینی از این قوای محرکه می‌تواند با ارتقاء قابل‌توجه آن همراه باشد تا قیمت بیشتر اوروس پلاگین‌هیبریدی نسبت به خودرویی مثل کاین توربو S هیبریدی را توجیه کند. همچنین طبیعتاً این نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی جدید باید به پرچم‌دار خانوادهٔ اوروس تبدیل شود و بالاتر از مدل‌های S و پرفورمانته قرار گیرد. طبق گزارشی از کار مگزین، خروجی این سیستم در اوروس می‌تواند حدود ۸۲۰ اسب بخار باشد که در این صورت اوروس پلاگین‌هیبریدی به قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان تبدیل خواهد شد.

رؤیت پروتوتایپ آزمایشی لامبورگینی اوروس پلاگین‌هیبریدی

پوشش‌های استتاری پروتوتایپ آزمایشی این ماشین بسیار سنگین هستند ولی بااین‌حال به نظر می‌رسد سپر جلوی آن با اوروس S و پرفورمانته متفاوت باشد. علاوه بر این، به‌احتمال‌زیاد طراحی سپر عقب هم تغییر کرده است تا در کنار رینگ‌های جدید و احتمالاً رنگ‌های تازه، این شاسی‌بلند پلاگین‌هیبریدی را از نسخه‌های درون‌سوز کنونی متمایز کند. در داخل نیز انتظار می‌رود شاهد تودوزی و تزئینات جدید با منوهای اختصاصی هیبریدی در صفحه آمپر و نمایشگر سیستم اطلاعلاتی-سرگرمی باشیم. اهالی سنت آگاتا گفته‌اند که تا سال ۲۰۲۴ هر سه محصول لامبورگینی را هیبریدی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !