سختی و دشواری‌ها اجر کار نیروی انتظامی را زیاد می‌کند


سختی و دشواری‌ها اجر کار نیروی انتظامی را زیاد می‌کند

ورامین- امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه قدردان زحمات پلیس و ناجا هستیم، گفت: سختی و دشواری‌ها اجر کار نیروی انتظامی را زیاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ظهر چهارشنبه و همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی، در دیدار با کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، جانشین فرماندهی، رئیس عقیدتی و سیاسی، رئیس حفاظت، فرماندهی و رئیس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: با نگاهی خدمات و جانفشانی‌های ناجا، بیش از هر زمان دیگری قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد ناجا مردمی و اجتماعی است، افزود: با توجه به نا آرامی‌های اخیر دشواری‌های کار ناجا بیشتر محسوس است از این رو باید در تربیت نیروی کادر و وظیفه باید مهارت‌های زیادی به خرج داد.

محمودی گلپایگانی با اشاره به اینکه سختی و دشواری‌ها اجر کار نیروی انتظامی را زیاد می‌کند، گفت: کشوری که بخواهد مقابل ظالمان استقلال خود را حفظ کند با دشمنی‌هایی مواجه است باید به خداوند توکل کند.

نماینده مقام معظم رهبری در ورامین عنوان داشت: نیروی انتظامی باید مردمی بودن، سلامت فردی و خانوادگی و صداقت را حفظ کند و در این راستا علو درجات شهدای نیروی انتظامی را از خداوند متعال خواستار هستیم.

گفتنی است در این دیدار سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، گزارشی از عملکرد این نیرو خصوصاً در مقابله با فتنه اخیر و دفاع از حقوق مردم ارائه کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم شهرستان‌های شرق استان تهران خاصه مردم شهید پرور ورامین به خاطر حضور به موقع در صحنه و حمایت از پلیس تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید