بسیج سازندگی با اختصاص سهمیه قیر به شهرداری شهرکرد موافقت کرد


بسیج سازندگی با اختصاص سهمیه قیر به شهرداری شهرکرد موافقت کرد

شهرکرد- سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: سازمان بسیج سازندگی کشور موافقت خود را به این شهرداری برای اختصاص قیر رایگان مورد نیاز آسفالت جاده تپه نورالشهداء اعلام کرد.

عبدالصادق نجفی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: برای تکمیل جاده تپه نورالشهداء عملیات اجرای جوی و جدول‌کشی بر عهده شهرداری شهرکرد است.

وی افزود: به‌همین منظور بلافاصله پس از تحویل کار از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، شهرداری شهرکرد برای آغاز عملیات اجرایی این طرح آمادگی دارد.

نجفی به نیاز شهرداری شهرکرد برای آماده‌سازی سریع‌تر جاده تپه نورالشهداء به همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی اشاره و تصریح کرد: با تکمیل این طرح مردم می‌توانند از این مکان معنوی برای برگزاری انواع مراسم ملی و مذهبی بهره‌گیری کنند.

وی همچنین با اشاره به خرید ۶ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای جدید برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد به ارزش ۸۰ میلیارد ریال یادآور شد: این اتوبوس‌ها از طریق سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و در قالب نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به این شهرداری اختصاص داده شده است.

نجفی به پرداخت ۸۰ درصد هزینه خرید اتوبوس‌ها از طریق دولت و ۲۰ درصد از سوی شهرداری شهرکرد اشاره و تأکید کرد: با پیگیری‌های سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر در آینده‌ای نزدیک ۱۴ دستگاه اتوبوس دیگر به شهرداری شهرکرد اختصاص داده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)