700 تن اضافه تناژ در محورهای استان سمنان کشف شد


700 تن اضافه تناژ در محورهای استان سمنان کشف شد

سمنان- رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری سمنان با بیان اینکه ۷۰۰ تن اضافه تناژ در محورهای استان کشف شد، گفت: این مهم نسبت به سال قبل هشت درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجایی فرد عصر پنجشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان از کشف ۷۰۰ تن اضافه بار در محورهای استان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ابراز کرد: حمل و نقل بیش از ظرفیت مجاز، یکی از عوامل مهم تخریب رویه آسفالت جاده‌ها و ابنیه فنی است

وی با بیان اینکه کشف اضافه بار در استان طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال قبل هشت درصد بیشتر شده است، تاکید کرد: نظارت بر عملکرد ناوگان باری در محورهای حوزه استحفاظی استان، سمنان تشدید شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری سمنان با بیان اینکه اضافه بار علاوه بر وارد کردن هزینه‌های فراوان و تخریب جاده، احتمال وقوع تصادفات را برای کاربران جاده و خودروها نیز افزایش می‌دهد، ابراز کرد: کنترل ایمنی بار از جمله رسالت‌های راهداری استان سمنان است.

رجایی فرد با بیان اینکه طی شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۵۰ برگ پروانه عبور صادر شده است، تاکید کرد: در ای نم شاخص نیز نسبت به سال گذشته شاهد رشد تقریباً ۴۰ درصدی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی