تیم فوتبال پیکان به کرج می‌آید


تیم فوتبال پیکان به کرج می‌آید

کرج- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز از توافق با باشگاه پیکان برای حضور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد فروغی اظهار کرد: توسعه ورزش قهرمانی به ویژه حضور در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف ورزشی از برنامه‌های مهم این اداره کل در راستای توسعه ورزش حرفه‌ای خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته و توافق با باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان که از معتبرترین باشگاه‌های ورزشی کشور است، از این پس شاهد حضور این باشگاه در البرز خواهیم بود.

فروغی ادامه داد: حضور پیکان به عنوان باشگاهی با سابقه و ارزشمند در البرز می‌تواند منافع مطلوب و دو طرفه هم برای ورزش استان و هم برای این باشگاه فراهم نماید.

وی گفت: مهیا شدن بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان البرزی در تیم‌های مختلف پیکان و استفاده از منابع، امکانات و شرایط این باشگاه و همچنین بهره مندی پیکان از ظرفیت و حمایت مردم البرز، شرایط ایده عالی را برای دو طرف فراهم خواهد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز خاطرنشان کرد: حضور پیکان می‌تواند از لحاظ مالی و اعتباری نیز برای ورزش استان مثمر ثمر واقع شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا امروز دیدار پیکان از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در برابر آلومینیوم اراک به میزبانی ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد.

فروغی تصریح کرد: البته حضور پیکان به معنای غفلت ما از دیگر باشگاه‌های بومی البرز مانند شهدای رزکان و … نخواهد بود و در کنار این تیم تمام توان خود را برای موفقیت سایر باشگاه‌های استان در هر سطوحی که هستند، به کار خواهیم بست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس