سخنان اخیر رهبر انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد


سخنان اخیر رهبر انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: سخنان رهبر انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: سیزدهم تا نوزدهم مهرماه هفته نیروی انتظامی است که با شعار «پلیس خادم مردم، مردمی حامی پلیس» آغاز شد؛ کار ذاتی پلیس دفاع از امنیت ملت است و تأمین انواع امنیت‌های مالی و جانی و غیره را برای مردم وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به حضور پلیس در حوادث اخیر، افزود: در سال‌های گذشته و همچنین حوادث اخیر حضور میدانی نیروی انتظامی نشان داده است که پایبندی، اقتدار و استقامت در آنان وجود دارد که این مورد قابل تقدیر است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: نیروی انتظامی امروز مظلوم واقع شده و وظیفه ما نیز دفاع از مظلوم است که حمایت خود را از پلیس در سطح کشور که حافظ امنیت ما است اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با حضور در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری در ارتباط با مسائل روز در کشور سخنانی بیان کردند و سخنان ایشان بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و راه درست را برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه اردستان با اشاره به اظهار ناراحتی رهبر انقلاب در خصوص فوت دختر جوان، بیان کرد: این موضوع بیانگر اوج عاطفه رهبری و حساسیت ایشان نسبت به تمام مردم بوده و نشان می‌دهد که سرنوشت مردم برای ایشان مهم است.

وی ادامه داد: فوت این دختر جوان تبدیل به یک بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش و انجام کارهای ناروا شد و طبق سخنان رهبری چنانچه این موضوع هم نبود باز هم شاهد اغتشاشات بودیم.

حجت الاسلام دهشیری یادآور شد: در جریان اغتشاشات رسانه‌های معاند و ایرانیان خائن در خارج نیز با دشمنان همراه شدند و بر آتش اغتشاشات افزودند و همچنین جرم افراد دستگیر شده در اغتشاشات نیز با یکدیگر متفاوت است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب در این اغتشاشات عده‌ای از جوانان تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند که این افراد باید تنبیه شده و آگاهی پیدا کنند و افرادی که نقش بسیاری در این تخریب‌ها و ناامنی‌ها داشتند باید طبق قانون مجازات شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تنها 20 حکم قانون هوای پاک اجرا شده است