دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد


دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد، گفت: دشمن به دنبال تضعیف و تزلزل ریشه‌های اعتقادی جوانان است و در این راستا شاهد تبلیغات شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب هستیم.

مریم براهویی جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به نقش معلمان در مقابله با اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: معلمان و استادان نقش ارشادی و هدایت گرانه دارند و تأثیرگذاری معلم و استاد از باب این است که همواره به عنوان الگوی عملی مورد پذیرش دانش‌آموزان و دانشجویان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه چهل و اندی سال از انقلاب می‌گذرد و دشمن سعی کرده است همواره با تحریم‌ها، تهدیدها و شرایط سخت، مردم را تحت فشار قرار دهد، افزود: امروز دشمن بیشتر فرهنگ جامعه را مورد تهدید قرار داده است و این در حالیست که معلمان و اساتید داعیه داران فرهنگ و انتقال فرهنگ هستند.

براهویی جهانشاهی با اشاره به فضای شبهه‌ناک و غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان ما بگیرد و در تیررس نگاه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: باید با تحلیل درست، فرصتی را ایجاد کنیم که بچه‌ها بتوانند اظهارنظر کرده و قدرت نقادی داشته باشند همچنین یاد بگیرند که در کنار بیان مطالبات، وظایف و تکالیفی دارند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه چرخ‌های فعال یک جامعه به سمت پیشرفت از طریق همین نسل جوان اتفاق می‎افتد، اظهار کرد: دشمن به دنبال تضعیف و تزلزل ریشه‌های اعتقادی جوانان است و در این راستا شاهد تبلیغات شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب هستیم.

وی با بیان اینکه رسالت معلمان و اساتید هر روز سنگین‌تر می‌شود، افزود: دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت مردم است چرا که با تفرقه انگیزی می‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات