دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته بود


دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته بود

قزوین- استاندار قزوین گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر شاهد یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام اسلامی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد امنیت را مهم‌ترین رسالت حاکمیت دانسته و اظهار کرد: اولین رسالت حکومت‌ها در دنیا برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز به صورت مستمر با تهدید روبرو بوده است، افزود: فراهم کردن امنیت مطلوب در قبال تهدیدات وظیفه‌ای بوده که حاکمیت همواره بر آن پایبند بوده است.

استاندار قزوین تاکید کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که تمام بدخواهان عالم و بشریت با تمام توان در برابر جمهوری اسلامی قرار دارند اما شاهد برقراری امنیت پایدار در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها در منطقه با پول و هزینه‌های هنگفت امنیت را خریداری می‌کنند، عنوان کرد: امنیت درون زا در جمهوری اسلامی نتیجه جانفشانی و پایداری مردان و زنان مؤمن است که خدمتگزاری به مردم را با افتخار رسالت خود می‌دانند.

اعلایی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی در برابر آسیب‌ها و نامهربانی‌ها با احترام و مهربانی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: نیروی انتظامی در برابر مخلان امنیت حتی از ظرفیت قانونی خود استفاده نکرد و حتی در این مسیر نیز آسیب دید.

استاندار قزوین تاکید کرد: در حوادث اخیر شاهد یک جنگ ترکیبی تمام عیار بر علیه نظام اسلامی بودیم و شاهد بودیم که چه هزینه‌های هنگفتی برای همراهی مردم با اغتشاشگران در رسانه‌ها صورت گرفت اما مردم با درک اهمیت امنیت هرگز دست از آرمان‌های انقلاب و نظام نکشیدند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با حضور و همراهی مردم همیشه با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

اعلایی در پایان با بیان اینکه غرب خود با شرایط سخت اقتصادی و جنگی روبرو است، تاکید کرد: ملت ایران بدون توجه به حاشیه سازی ها و دشمنی‌ها با حفظ انسجام به مسیر خود ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی