بی توجهی برخی مدیران خوزستانی به چالش‌های ماهشهر جای انتقاد دارد


بی توجهی برخی مدیران خوزستانی به چالش‌های ماهشهر جای انتقاد دارد

ماهشهر- فرماندار ماهشهر گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان نسبت به چالش‌هایی که در این شهرستان وجود دارد، بی توجه هستند که این موضوع جای انتقاد دارد.

به گزارش مهر، فریدون بندری پیش از ظهر امروز شنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر اظهار کرد: مدیران خوزستانی تاکنون در سال‌های اخیر، بارها حرف از ظرفیت‌های بزرگ و عظیم شهرستان ماهشهر زده‌اند که باوجود چنین دیدگاهی اما شاهد بی توجهی‌های زیادی در رسیدگی به مشکلات شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: ماهشهر مسائل و مشکلات بزرگی دارد که از مدیران خوزستانی انتظار می‌رود برای رفع آنها چاره‌ای اندیشی کنند که این امر نیازمند نگاه ویژه ای به شهرستان ماهشهر است.

فرماندار ماهشهر از حضور نداشتن مدیران دانشگاه علوم پزشکی در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انتقاد کرد و گفت: این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های محلی به بهره برداری رسیده‌اند.

بندری تصریح کرد: ماهشهر در برخی موارد از جمله مسائل مربوط به حوزه سلامت به عنوان مرکز و پوشش دهنده شهرستان‌های همجوار از جمله امیدیه، هندیجان، رامشیر و شادگان است که این مسئله با توجه به جمعیت بالای ماهشهر حجم قابل توجهی از خدمات ارائه شده را تشکیل داده است.

وی افزود: این امر موجب بروز مسائل عدیده‌ای در بحث پوشش دهی امکانات، خدمات پزشکی و درمانی برای شهرستان ماهشهر شده است و می‌طلبد مدیران مربوطه حوزه سلامت در استان بیش از پیش برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

بهره برداری از پروژه بهداشت و درمان در ماهشهر

فرماندار شهرستان ماهشهر تصریح کرد: از محل اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بخش CCU جدید بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، تکمیل، تجهیز و راه اندازی شده است.

بندری به احداث پایگاه‌های بهداشتی خیابان پاسداران (قدوسی ۲) انتهای خیابان سعیدی و پایگاه بهداشتی فاز هفت پشت بازارچه این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ساخت و تأمین اعتبار تجهیزات از سوی پتروشیمی بندر امام (ره) به عنوان خیر حقوقی حوزه سلامت، تکمیل و تجهیز و راه اندازی شده است.

وی خبر داد: همچنین بخش NICU بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان ماهشهر با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ساخت و پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان خیر حقوقی حوزه سلامت برای تجهیز افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک