پیرامون جهاد تبیین طرح و برنامه ویژه‌ای ارائه نشده است


پیرامون جهاد تبیین طرح و برنامه ویژه‌ای ارائه نشده است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه جهاد تبیین طرح و برنامه ویژه‌ای طراحی و ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین خراسان جنوبی اظهار کرد: تربیت انسان‌های صالح راهکارهای مخصوص به خود را دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه روح آدم در مواقعی زنگار می‌گیرد و باید صیقل داده شود، بیان کرد: انسان موجودی چند بُعدی است که هم بخش جسمی و جنبه روحی و فکری دارد.

عبادی ادامه‌داد: آسیب‌هایی که به شخص ما وارد می‌شود را باید به صورت دقیق شناسایی کنیم و بیندیشیم که چرا به این نقطه رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به شناخت دوست و دشمن تأکید فراوان دارد، گفت: از این جهت در روایات ائمه معصومین (ع) مکرر بیان شده که دین به جز حب و بغض نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آنقدر ولنگاری داشته‌ایم که دشمنان از آن طرف دنیا به راحتی دروغ‌های بزرگ، تحریف‌ها و.. را به خانه ما آورده و فرزند ما را گمراه می‌کنند.

عبادی ادامه داد: در کنار آن ما حتی راست و واقعیت ماجراها را به فرزندمان نمی‌گوییم که این موضوع بسیار اساسی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فن تبلیغ به گونه‌ای است که از هیچ، یک واقعه تحریفی و دروغ تحویل می‌دهد و ما حتی حرف حق و روشن را نمی‌توانیم بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را یک فریضه واجب و فوری بیان کرده‌اند، افزود: باید از خود بپرسیم برنامه‌های جدیدی که در حوزه جهاد تبیین آورده‌ایم چیست که من چیزی مشاهده نکرده‌ایم.

عبادی ادامه داد: شاید برخی از افراد در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی کارهای ارزشمندی انجام داده باشند ولی مقصود ما طرح و برنامه‌های دقیق و ویژه است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین را باید از خانواده شروع کنیم، گفت: در این زمینه هیچ طرح و برنامه کارشناسی شده‌ای نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: چگونه است که دشمن از ابزار رسانه برای اهداف خود حداکثر سو استفاده را می‌کند ولی ما نمی‌توانیم حتی حداقل حسن استفاده را بکنیم.

عبادی ادامه‌داد: به راستی بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند ما چه طرح و برنامه‌ای در راستای این مسئله در رسانه ملی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: اگر استکبار و دشمن را به درستی به جوامع شناسانده بودیم نه فقط یک ایرانی که هیچ انسانی پای حرف‌ها و صحبت‌های بی بی سی و سی ان ان و.. نمی‌نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید