فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به خودشان برخواهد گشت


فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به خودشان برخواهد گشت

دزفول- امام جمعه دزفول گفت: مردم ایران پای نظام و انقلاب هستند و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به خودشان برخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی عصر امروز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای بخش شهیون و سردشت دزفول که در مسجد روستای المهدی برگزار شد، اظهار کرد: این مناطق دارای استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی هستند که اگر شکوفا شوند، هیچ جوانی در منطقه بیکار نخواهد ماند و به قطب اشتغال و تولید کشور تبدیل خواهند شد.

وی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در کنار مسئولان استان به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به مردم هستند که این امر شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: اینکه دشمن به شکل مذبوحانه ای دست و پا می‌زند تا از هر طریقی آرامش کشور را بر هم بزند به این دلیل است که احساس کرده کشور بزرگ ایران به ثبات و آرامش رسیده است؛ بنابراین دشمن در تلاش است تا این اتفاق رخ ندهد.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: دشمن با همه توان می‌خواهد مانع رسیدن کشور به آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بشود اما با بصیرت و هوشیاری مردم همچون همیشه شکست مفتضحانه‌ای خواهد خورد.

وی بیان کرد: کشور در حال توسعه و پیشرفت است و قطعاً به زودی بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد و آن موقع دشمنان دیگر هیچ حربه‌ای نخواهند داشت.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: مردم ایران پای نظام و انقلاب هستند و قطعاً فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به خودشان برخواهد گشت.

فرماندار ویژه دزفول در این آئین نیز خدمت رسانی به مردم را بزرگترین افتخار مسئولان برشمرد و گفت: طرح آبرسانی به روستاهای محروم بخش سردشت و شهیون دزفول با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده شهرستان دزفول و مجموعه فرمانداری توسط آبفای خوزستان و سبزپوشان جهادی سپاه استان اجرا خواهد شد.

علی فرهمندپور با قدردانی از نگاه ویژه سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نسبت به رفع محرومیت از روستاهای استان به ویژه شهرستان دزفول، عنوان کرد: با اجرای این طرح مشکل آبی روستاهای این دو بخش که از مهمترین مطالبات ساکنان این مناطق است، برطرف خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟