اختصاص بیش از 10 میلیارد تومان بابت مسکن مددجویان البرز


اختصاص بیش از  10 میلیارد تومان بابت مسکن مددجویان البرز

کرج- مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: رقمی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۱۹ واحد مسکونی مددجویان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی‌فرد ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری در کرج با بیان اینکه هزینه‌های بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، بسیج سازندگی و نیروهای جهادی، خیرین، خیریه‌ها، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه تأمین می‌شود، اظهار کرد: تاکنون مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۱۹ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری در سرفصل کمک به خرید ۴۰ مورد و احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به احداث فضاهای جانبی ۱۷۹ مورد به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، تصریح کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی شامل خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

وی متذکر شد: در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان ۳۰ درصد از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوارهای مددجو اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان