تجدید پیمان سربازان با امام زمان (عج) در مشهد


تجدید پیمان سربازان با امام زمان (عج) در مشهد

مشهد ـ مراسم تجدید پیمان سربازان با امام زمان (عج) با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر آذریان در حاشیه مراسم تجدید پیمان سربازان با امام زمان (عج) اظهار کرد: در طی چهار دهه گذشته با وجود تمام سنگ اندازی‌های دشمنان، ملت ایران و انقلاب اسلامی هر روز مقتدرتر شدند و پایه‌های ظهور حضرت قائم (عج) را بیش از گذشته فراهم کردند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا افزود: اگر تا به امروز دشمنان ما دست به حمله نظامی نزده‌اند، به این دلیل است که قدرت کافی برای این کار را ندارند.

وی ادامه داد: آن‌ها خود می‌دانند که تنها راه تهاجم برای آن‌ها، تهاجم فرهنگی و جنگیدن در جبهه‌های رسانه‌ای است؛ ولی ملت شریف ایران با بصیرت و تعصب نسبت به دین، وطن و مردم، اجازه هیچگونه دخالتی را به آن‌ها در امور کشور نخواهند داد.

امیر آذریان بیان کرد: امروز این مراسم باشکوه را با عنوان «عهد سربازی» و با هدف تجدید پیمانی قوی با حضرت مهدی (عج) برگزار کردیم تا اعلام کنیم، همه ما تا پای جان تحت امر حضرت قائم (عج) و تحت فرماندهی نایب بر حقشان مقام معظم رهبری هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !