مسابقه‌ای که امنیت ایران را در حضور اروپایی‌ها به خوبی نشان داد


مسابقه‌ای که امنیت ایران را در حضور اروپایی‌ها به خوبی نشان داد

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری می‌گوید برگزاری تور ایران-آذربایجان با حضور اروپایی‌ها و آن هم در شرایط فعلی که دشمنان دائم تبلیغ منفی می‌کنند، نشان‌دهنده امنیت بالا در کشورمان بود.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری تور ایران - آذربایجان اظهار داشت: مسابقات به شکل خیلی عالی برگزار شد به طوری که همه تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین نماینده فدراسیون جهانی راضی بودند. این مسابقات بعد از دو سال وقفه برگزار شد و خوشبختانه کیفیت بالایی هم داشت.

وی افزود: بچه‌های خودمان هم محک خوبی خوردند. هشت تیم خارجی از قاره اروپا، آسیا و آفریقا در این رقابت‌ها حضور داشتند و اعتباری برای دوچرخه‌سواری ایران بود. کشورهایی مانند بلژیک، مراکش، آلمان، تایلند، اندونزی و ... حضور داشتند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری تأکید کرد: برگزاری چنین رویدادی در شرایط فعلی کشور که دشمنان دائماً تبلیغات منفی می‌کنند نشان‌دهنده امنیت بالا در کشورمان است و ثابت شد که تبلیغات منفی اثری ندارد. از سوی دیگر تور ایران - آذربایجان رویدادی است که در شهرها و خیابان‌ها برگزار می‌شود و مثل رشته‌های دیگر نیست که در یک فضای بسته برگزار شود. همه شرکت‌کنندگان شرایط کشورمان را می‌بینند و قطعاً در سال‌های آینده می‌توانیم میزبان شرکت‌کنندگان بیشتری باشیم.

هاشم‌کندی در مورد عملکرد دوچرخه‌سواران ایران در این رویداد گفت: بچه‌های ما هم نتایج خوبی گرفتند. دو پیراهن از چهار پیراهن را رکاب‌زنان ما به دست آوردند. علی لبیب بهترین دوچرخه‌سوار جوان شناخته شد و محمد گنج‌خانلو هم بیشترین امتیاز را کسب کرد. همچنین سعید صفرزاده پیراهن کوهستان را به خود اختصاص داد. در مجموع مسابقات هم از نظر کیفی و هم از نظر برگزاری در سطح بسیار خوبی بود.

مسابقه‌ای که امنیت ایران را در حضور اروپایی‌ها به خوبی نشان داد

وی در مورد اینکه انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در حال انجام کارها هستیم و روز چهارشنبه انتخابات کمیسیون‌ها برگزار می‌شود هر زمانی که تأیید صلاحیت‌ها بیاید ما آماده برگزاری انتخابات را داریم.

پایان پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاسخ مادر امباپه: خودتان تیمش را می‌دانید!