کری ستاره رئال: فکر کردند کارم تمام شده اما نه!


کری ستاره رئال: فکر کردند کارم تمام شده اما نه!

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، می‌گوید بسیاری فکر می‌کردند که کار او پس از مصدومیتش تمام شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری اولین بازی فصل جدید رقابت‌های لالیگا در مرداد ماه سال گذشته دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی رئال مادرید اعلام کرد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده و باید مدت طولانی را دور از میادین کند.

روند درمان این بازیکن کمی طولانی شد و او در طول این مدت با مصدومیت دیگری هم مواجه شد که شرایط را برایش سخت‌تر کرد اما بالاخره توانست در این فصل در ترکیب رئال به میدان برود و نشان قدرت بدنی بالایی برخوردار است که به او در غلبه بر این مصدومیت کمک کرده است.

2007540

کورتوا درباره شرایطش در طول این مدت به خبرنگاران گفت: «در ماه آگوست اشک ریختم چون بدترین اتفاق ممکن در فوتبال برای شما این است که دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شوید. وقتی به خانه رسیدم به خودم گفتم که به سختی تلاش خواهم کرد و قدرتمند برمی‌گردم. ایده‌ام از اول هم همین بود که مثبت فکر کنم و بجنگم و هرگز تسلیم نشوم. بسیاری فکر می‌کردند که کار من در این فصل تمام شده است اما من می‌دانستم که این طور نیست.»

او درباره تجربه بازی در رئال مادرید اضافه کرد: «از بیرون فقط بزرگی و قدرت این باشگاه مشخص است اما تا زمانی که درون این باشگاه نباشید متوجه تاثیری که رئال مادرید روی دنیای فوتبال دارد نخواهید شد. ما هر سال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌جنگیم و این باشگاه بهترین باشگاه دنیاست و شما واقعا باید از درون همه چیز را ببینید.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگرانی در انگلیس: اسطوره آرسنال در مراقبت‌های ویژه