اسلوت: توان رد پیشنهاد لیورپول را نداشتم


اسلوت: توان رد پیشنهاد لیورپول را نداشتم

آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، صحبت‌های جالبی را درباره دلیل قبول پیشنهاد این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد اسلوت قرار است از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده داشته باشد و روی نیمکت آنفیلد به جای یورگن کلوپ بنشیند و حالا همه منتظر دیدن عملکرد او در لیگ برتر انگلیس هستند.

این مربی هلندی که روزهای بسیار خوبی را در فاینورد سپری کرده است باید جانشین مردی شود که نه تنها افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر پس از بیشتر از سه دهه و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای لیورپول به ارمغان آورد، بلکه از محبوبیت خاصی هم در بین هواداران این تیم برخوردار است و این کار هر مربی را سخت خواهد کرد.

2023580

اسلوت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول درباره دلیل قبول این پیشنهاد اظهار داشت: «این مطمئنا تصمیم آسانی نبود که از باشگاهی که لحظات فوق العاده زیادی را در آن تجربه کردید و با افرادی فوق العاده در آن همکاری موفقیت‌آمیزی داشتید جدا شوید.

اما به عنوان یک مربی و کسی که کارش در ورزش بوده است، رد کردن فرصت حضور در لیگ برتر انگلیس به عنوان سرمربی و در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیای فوتبال بسیار سخت است و به همین دلیل هم بود که من این پیشنهاد را پذیرفتم و به لیورپول آمدم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیداکوف: از خدا می‌خواهم ما را به المپیک راه بدهند!