دشمنان برای جدایی نسل جوان از اعتقادات دینی تلاش می‌کنند


دشمنان برای جدایی نسل جوان از اعتقادات دینی تلاش می‌کنند

قم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: دشمنان به صورت گسترده از طریق رسانه‌ها در پی کمرنگ کردن ایمان جوانان هستند و قصد دارند بین نسل جوان و اعتقادات دینی فاصله بیندازند.

احمد حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی از جمله آثار هنری است که تأثیر بسیاری بر روی مخاطبان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان داشت: این نمایش به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود در قم بر روی صحنه رفته است و شهروندان قمی می‌توانند هر شب برای تماشای این نمایش بزرگ میدانی در اردوگاه غدیر سپاه قم واقع در پشت کوه خضر نبی مراجعه کنند.

حاجی زاده ابراز داشت: هر چقدر از زمان برگزاری این نمایش بیشتر می‌گذرد، شاهد حضور جمعیت بیشتری از علاقمندان به تماشای این اثر هنری هستیم به گونه‌ای که در برخی از شب‌ها ظرفیت صندلی‌ها که در حدود ۶ هزار صندلی است تکمیل می‌شود و برخی‌ها ایستاده این نمایش را تماشا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: در این نمایش اثر گذار، رویدادهای مهم تاریخی صدر اسلام بازخوانی می‌شود که این امر در راستای تقویت بنیه اعتقادی و دینی نسل جوان بسیار مؤثر است.

وی عنوان داشت: نمایش فصل شیدایی از ظرفیت هنر در ابعاد مختلف برای تبیین معارف اسلامی به خوبی استفاده کرده است که باید از دست اندرکاران این کار تقدیر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان داشت: آنچه بر غنای کار افزوده متن این نمایش است که بر اساس اسناد تاریخی مشهور و مستدل روایت می‌شود.

حاجی زاده تاکید کرد: امروز که دشمنان به صورت گسترده از طریق رسانه‌ها در پی کم رنگ کردن ایمان و اعتقادات جوانان هستند و قصد دارند بین نسل جوان و اعتقادات دینی فاصله بیندازند؛ تولید اینگونه آثار بسیار ضرورت دارد و در موضوعات دیگری همانند حجاب نیز می‌توان از این نمایش الگو گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان