تعویض رایگان اسناد مالکیت مناطق روستایی یزد


تعویض رایگان اسناد مالکیت مناطق روستایی یزد

یزد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: در راستای توافق صورت گرفته میان ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرصت تعویض رایگان اسناد مالکیت مناطق روستایی یزد فراهم شد.

مهدی اقبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم روستاها می توانند تا پایان آذرماه از این فرصت ایجاد شده بهره برده و برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری بدون پرداخت هزینه اقدام کنند.

وی افزود: در محدوده شهرهای با جمعیت زیر ۲۵هزار نفر نیز ادارات ثبت اسناد و املاک استان در اسرع وقت نسبت به تعویض اسناد مالکیت اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد همچنین با اشاره به پایان مهلت تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای در قانون جامع حدنگاری به دستگاه‌های دولتی هشدار داد که در صورت عدم اقدام برای تعیین تکلیف اراضی و املاک دولتی و عدم تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری، به عنوان ترک فعل به سیستم های نظارتی و قضایی معرفی خواهند شد.

اقبال در جلسه قرارگاه هم تاکید کرد: هویت سازی و مستندسازی و اجرای کامل قانون کاداستر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های برنامه هفتم توسعه جزو وظایف قانونی دستگاه‌هاست و با جدیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه اجرای کاداستر اراضی کشاورزی هم با توجه به تأمین هزینه ها ، نیازمند تبلیغ و اطلاع رسانی مسئولان محلی بویژه ائمه جمعه و جماعات ، بخشداران، دهیاران و شوراها هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !