اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مراکز پرورش فکری لرستان


اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مراکز پرورش فکری لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مراکز این کانون در استان همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان برگزار شد.

وی گفت: در سومین روز از هفته ملی کودک مرکز شماره دو خرم آباد میزبان تعداد زیادی از کودکان بود که در این مراسم جشن، کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شد که می‌توان به ایستگاه نقاشی، ایستگاه شعر خوانی، بازی و سرگرمی، معرفی کانون و… اشاره کرد.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مراکز پرورش فکری لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان‌بیان داشت: در مرکز شماره سه خرم آباد با حضور دانش آموزان برنامه‌های مختلفی مانند بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، معرفی کتاب اجرا شد.

محمدی بیان داشت: مربیان مرکز شماره چهار خرم آباد و مرکز (فراگیر) با دعوت از مدرسه استثنایی تربیت برنامه‌های؛ معرفی هفته کودک و معرفی کانون، قصه گویی، اجرای مسابقه چیستان، کارگاه سفال، بازی گروهی و جشن و شادی را برگزار کردند.

وی افزود: در خرم آباد مراکز سیار روستایی شماره دو، سه و پنج با حضور در روستای «سالی» به اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر بازی و سرگرمی، معرفی هفته ملی کودک، معرفی، برگزاری مسابقه و اهدای کتاب با حضور کودکان و نوجوانان پرداختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مربیان مرکز الشتر در مدرسه عفاف حضور یافتند و ویژه برنامه‌هایی مانند قصه گویی، کتاب خوانی، کارگاه آموزشی با استفاده از جعبه کمک‌های اولیه، ایستگاه نقاشی با موضوع پلیس امنیت اجرا کردند.

محمدی تصریح کرد: همچنین مرکز الشتر با موضوع رسانه و فناوری نوین ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله قصه گویی، کارگاه روش‌های درست استفاده از رسانه‌های مختلف، نوشتن متن ادبی با موضوع بهترین فیلم کودکی که دیده‌اید، بازدید از نمایشگاه آثار اعضا در فصل تابستان را اجرا کرد.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مراکز پرورش فکری لرستان

وی بیان داشت: مرکز فرهنگی هنری ازنا ضمن دعوت از مدارس مناطق کم برخوردار با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، برنامه‌های شاد و متنوعی را مانند برپایی جشن هفته ملی کودک، ایستگاه نقاشی، معرفی وقایع و ایام هفته، روخوانی کتاب، شعر خوانی، قصه گویی، بازی و سرگرمی اجرا کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: مرکز دورود میزبان کودکان مدارس خیر «تبریزی نیا»، «رسالت» و تیزهوشان بود و برنامه‌های معرفی کانون و روز جهانی کودک، قصه گویی، شعر خوانی و فعالیت ادبی، کتاب خوانی و گفتگو درباره کتاب، برگزاری کارگاه مشترک با کارشناسان هلال احمر با موضوع کمک‌های اولیه و امداد و.... و اجرای بازی و فعالیت‌های نشاط آور در این برنامه اجرا شدند.

محمدی گفت: در بروجرد مراکز شمار یک، دو و سه برنامه‌های مختلف، معرفی کانون، اجرای نمایش طنز، بازی سرگرمی، معرفی کتاب، نمایش فیلم کشاورز و ربات، بازدید از نمایشگاه و… را در مدارس و مراکز اجرا کردند.

وی یادآور شد: در پلدختر به مناسبت هفته ملی کودک نشست با موضوع حقوق کودک بر والدین، با حضور والدین اعضا برگزار شد و در مرکز نورآباد مربیان مرکز لحظات شادی با اجرای برنامه‌های متنوع برای اعضای مرکز و دانش آموزان رقم زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس