تامین اعتبار 1500 میلیارد تومانی برای انتقال آب یزد مصوب شد


تامین اعتبار 1500 میلیارد تومانی برای انتقال آب یزد مصوب شد

یزد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور از تصویب تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد خبر داد و گفت: این مهم به زودی به یزد ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی، ظهر دوشنبه در سفر به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: شعارهای مورد تاکید دولت سیزدهم، عدالت، مردمی سازی و خانواده محوری بود و اتفاقات اخیر تلنگری بود برای اینکه همگان بدانند نباید از خانواده غفلت کرد.

وی با بیان اینکه یزد در خانواده محوری یک الگو است و خانواده در یزد اصالت دارد، افزود: به قول شهید مطهری، مسئله تربیت ابتدا در خانواده شکل می گیرد و در دولت نیز این موضوع قابل توجه است و گمان می کنم علت دشمنی دشمنان، نگرانی از این است که دولت با روحیه جهادی اراده کرده تا مشکلات مردم را حل کند.

لطیفی بیان کرد: هم قانون جوانی جمعیت هم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و هم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همه دلالت بر این دارد که باید مسئله خانواده را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: هم دولت در این زمینه متولی است و هم رسانه شیعه در این زمینه مسئولیت دارد و رسانه شیعه، منبر و مسجد و وعظ و دعاست که متاسفانه از آن غفلت شده البته خوشبختانه چراغ آن هنوز در یزد روشن و پرفروغ است.

لطیفی عنوان کرد: در محضر علما بودن سبب بیمه شدن جامعه می شود و امیدواریم در دولت بتوانیم مسئولیت خطیری که بر عهده داریم را با توکل به خدا و با روحیه جهادی به سرمنزل مقصود برسانیم.

رئیس سازمان استخدامی کشور ضمن قدردانی از استاندار یزد، وی را جوان و انقلابی و پرانگیزه خواند و گفت: استاندار یزد در جلسات مختلف جهادی از مسائل استان به ویژه در حوزه آب دفاع می کنند و پیگیر کار مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرهای خوب برای یزدی‌ها در راه است، افزود: تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد مصوب شده که به زودی از سوی معاون اول رئیس جمهور به استان ابلاغ می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟