بوشهری‌ها 5٣ هزار بار با اورژانس 115 تماس گرفتند


بوشهری‌ها 5٣ هزار بار با اورژانس 115 تماس گرفتند

بوشهر- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در ۶ ماه گذشته توسط واحد ارتباطات اورژانس استان بوشهر به ۵۳ هزار و ۳۹۴ تماس تلفنی پاسخ داده شده است .

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر دوشنبه حاشیه بازدید از پایگاه حصار با حضور مسئول اورژانس شهرستان دیلم و دهیار شهرستان اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته توسط واحد ارتباطات اورژانس استان بوشهر به ۵۳ هزار و ۳۹۴ تماس تلفنی پاسخ داده شده است که ۱۷ هزار و ۷۹۸ مورد آن منجر به اعزام آمبولانس شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: در این مدت کل فوریت‌های ترافیکی اورژانس ۱۱۵ استان ۴ هزار و ۹۰۳ مأموریت بوده که برای ۸۴۵ بیمار و مصدوم حوادث ترافیکی به‌صورت سرپایی اقدامات درمانی صورت گرفته است.

موسوی با تأکید به برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ساماندهی و راه‌اندازی پایگاه‌های اولویت‌دار استان اظهار کرد: شهرستان دیلم با ۵۲۹ مأموریت حوادث ترافیکی، غیر ترافیکی و بیماری طی ۶ ماه گذشته مثل یک گلوگاه بین استان بوشهر و استان خوزستان عملکرد به سزایی در کاهش تلفات و مرگ‌ومیر دارد.

سرپرست اورژانس طی بازدید به‌عمل‌آمده اظهار داشت: پایگاه‌های شهری و جاده‌ای در شهرستان دیلم با چالش‌هایی مواجه است که بررسی و حل چالش‌های این شهرستان در رأس کار قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدیدها به دنبال شنیدن مشکلات کارکنان اورژانس از زبان خودشان و حل و بررسی چالش‌ها هستیم.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اذعان داشت: مهم‌ترین موضوع اولویت‌دار این جلسه‌ها، پیگیری زمین پایگاه مصوب، حل چالش‌های پایگاه‌ها و تعمیر همه آمبولانس‌ها در شهرستان دیلم است.

سرپرست اورژانس استان در گام بعدی و اقدام سریع برای حل مشکلات شهرستان دیلم جلسه‌ای در همان روز با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم برگزار و سازوکارهایی ارائه کرد.

سید حسین موسوی برای راه‌اندازی پایگاه مصوب سه‌راه درویش در شهرستان دیلم و تعمیر آمبولانس‌های این شهرستان با فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیلم طی جلسه‌ای گفت‌وگو کرد که در این جلسه قول مساعد برای تأمین اعتبار به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان توسط فرماندار داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!