نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دشتستان افزایش می‌یابد


نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دشتستان افزایش می‌یابد

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دشتستان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرمانداری دشتستان بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که با آماده شدن و ابلاغ دستور العمل به ادارات این برنامه را اجرا می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر حضور پر رنگ مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مراسم ملی و مذهبی خصوصاً در نمازجمعه ها، خواستار روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی مردم در خصوص دسیسه‌های دشمنان و شرایط موجود توسط مدیران شهرستانی شد.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: رؤسای ادارات ماهانه و بخشداران هر دو هفته یک بار گزارشی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام برای پایش پروژه‌های عمرانی شهرستان ارائه دهند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، بیان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای سازمان دهی عملیات آشوب در ایران استفاده کردند اما همانگونه که در سال ۹۸، سیلی خوردند اکنون نیز از مردم ایران سیلی خوردند و با اقدام نیروهای گمنام اطلاعاتی و امنیتی ایران سرکوب شدند.

بنافی بیان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب با روایتگری غلط در مورد فوت دختر ایرانی افکار عمومی و جوانان کشورمان را تحریک کردند و در این میان بعضی سلبریتی های بی بصیرت نیز که با صدا و سیمای ایران اسلامی به شهرت رسیده بودند به اغتشاشات دامن زدند.

وی افزود: در این برهه زمانی حرکت رو به جلوی دولت مردمی سیزدهم را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را ناظر هستیم. ایران در حوزه مالی به یک سازمان دهی رسیده است یعنی قرار است بر تورم کنترل پیدا که دشمنان از رده‌های مختلف توقف آن را دارند و نظیر آن ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها کشوری است که آزاد ترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد و این فرصت بی نظیر را دشمنان می‌خواهند تبدیل به تحریم کنند.

وی عنوان نمود: دشمنان ایران اسلامی فکر کرده اند که با ایجاد آشوب می‌توانند کشور را دچار تزلزل کنند اما کور خوانده اند و بدانند به جز عده‌ای قلیل فریب خورده همه مردم ایران پای نظام، خون شهدا و رهبری ایستاده اند.

بنافی با اشاره به اینکه دشمن با هدف قرار دادن محیط‌های مدارس و دانشگاه‌ها قصد از بین بردن آرامش در جامعه را دارد گفت: آموزش پرورش نواحی چهار گانه شهرستان همایشی در خصوص روشنگری و تبیین معلمان و دانش آموزان برگزار کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به برگزاری همایش میثاق با انقلاب، شهدا و محکومیت اغتشاشگران در روز چهارشنبه تاکید بر مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این همایش کرد.

ایشان در پایان نیز ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع خواستار رعایت بیشتر نظم و انضباط کاری در ادارات شهرستان شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان