تلاش دشمن برای سوءاستفاده از احساسات نسل جوان


تلاش دشمن برای سوءاستفاده از احساسات نسل جوان

قزوین- کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولینی که مردم نسبت به عملکرد آن‌ها انتقاد دارند در بین مردم حاضر شوند و مطالبات و انتقادات مردم را بشنوند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش خواص در مشخص کردن زوایای فتنه اظهار کرد: باتوجه به جمله تاریخی امام (ره) مبنی براینکه هر کجا دشمن شما را تعریف می‌کند به این معنا است که کار به انحراف رفته و هرکجا دشمن شما را تکذیب کرد بدانید که کار شما درست است زیرا دشمن هیچگاه خوبی ما را نمی‌خواهد که این امر در قرآن کریم نیز چنین آمده که هرگاه شما موفق شوید دشمن ناراحتی خود را بیان می‌کند و هرگاه شکست بخورید دشمن خوشحالی خود را بیان می‌کند.

فعال سیاسی بیان کرد: در این فتنه طراحی‌ها از زمان گذشته انجام شده و در واقع یک جنگ جهانی رسانه‌ای بر علیه نظام و مردم شکل گرفته است.

وی افزود: البته در گذشته نیز رسانه‌های دشمن فعالیت داشتند اما این بار با تمام توان به میدان آمده‌اند و این طبیعی است که رسانه‌ها روی افراد اثر بگذارند.

این کارشناس مطرح کرد: بخش دیگر این مسئله به این برمی‌گردد که پول‌هایی به منافقین، سلطنت طلب‌ها، دموکرات و کومله‌ها داده شده است که این اقشار باید در قبال آن کارهایی را انجام دهند چنانچه دشمن این افراد را پرورش می‌دهد تا بتواند در مقطعی از آنها استفاده کند.

وی ادامه داد: این بار این فرآیند توسط گروهک‌هایی که دست پرورده آمریکا و انگلیس بودند انجام شد و نیروهای پرورش یافته این کشورها به میدان آمدند و در این میان فرزندان ما که صرفاً درگیر مسائل احساسی بوده و به دنبال فروپاشی نظام نیستند نیز حضور پیدا کردند.

این کارشناس تاکید کرد: حال در این میان هریک از گروه‌های سلطنت طلب، منافق و بهائیت اعلام کردند که ما میدان دار این مسئله بودیم و در شرایط کنونی این اقشار نیز در خارج از مرزهای کشور با یکدیگر به اختلاف خورده و سر ریاست جمهوری آینده با یکدیگر به دعوا پرداخته‌اند.

ملت ایران توطئه را می‌شناسد

وی اضافه کرد: البته این اعترافات حاکی از آن است که هریک از گروه‌ها می‌خواهند به استکبار جهانی اعلام کنند که ما اسباب فتنه را مهیا کردیم و پولی که بابت این مسائل هزینه شده است هدر نرفته است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبیعی است نظامی که آمریکا را در منطقه خار می‌کند و توطئه‌های اسرائیل و آمریکا را خنثی می‌کند بخواهد سلطنت طلب و منافقین را تحریم کند و این گروه‌ها بخواهند در داخل کشور دست به اقدامات اینچنینی بزنند و بدون شک البته این فعالیت‌ها جوابگو نیست.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران متوجه این توطئه‌ها بوده و دارای بینش و آگاهی است تصریح کرد: مردم نسبت به دولت و کارکردها انتقاد دارند که این مسائل طبیعی است و باید مردم انتقادات خود را مطرح کنند و در صورتی که مدیری در جایگاهی موفق نبوده باید انتظار انتقاد داشته باشد.

وی در پایان توطئه سقوط نظام را خیالی باطل دانست و تصریح کرد: دیدگاه من این است که باید مکان‌هایی برای اعتراض و انتقاد مردم تعیین شود و مدیران استانی و چه بسا وزیران در سطح کشور که مردم نسبت به عملکرد آن‌ها انتقاد دارند در بین مردم حاضر شوند و مطالبات و انتقادات مردم را بشنوند چراکه ممکن است بین صحبت‌های مردم نکاتی وجود داشته باشد که مدیران و دولت نسبت به آن بی‌توجه بوده باشند و لازم باشد با دقت بیشتری به مسائل و مطالبات مردم بپردازند که البته انجام این فرآیند اسباب موفقیت نظام را نیز فراهم می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محبی در آستانه کسب یک جایزه جدید