بسته‌های تشویقی برای سرمایه گذاری در احداث پل عابرپیاده تعریف شود


بسته‌های تشویقی برای سرمایه گذاری در احداث پل عابرپیاده تعریف شود

یزد- عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نیاز یزد به احداث پل های عابر پیاده گفت: بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در احداث پل عابر پیاده تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالسادات خامسی هامانه صبح سه شنبه در جلسه شورای شهر یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر یزد گاهی با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه هستیم و خیابان‌ها یکی از مکان های پر خطر برای رفت و آمد عابران است، ضرورت دارد در برخی مکان های پر خطر پل عابر پیاده احداث شود.

وی عنوان کرد: در شهرداری یزد مانند اکثر شهر های کشور بودجه ای برای احداث این سازه ها دیده نشده و مرسوم است که از طریق سرمایه گذاری و مشارکتی پل ها احداث شود یعنی سرمایه گذاران پل را احداث می کنند و بعد از آماده سازی به مدت معلومی که با شهرداری توافق می شود، از این سازه ها استفاده تبلیغاتی می کنند.

خامسی ادامه داد: متاسفانه مکان هایی که اکنون بیشترین اولویت و نیاز را برای احداث پل عابر پیاده دارد، کمتر مورد استقبال کانون های تبلیغاتی و سرمایه گذاران قرار می گیرد زیرا ویژگی ها و شرایط لازم را برای تبلیغ و هدف سرمایه‌گذار ندارد.

عضو شورای شهر یزد، بسته های تشویقی را یکی از راهکارهای مناسب برای انگیزه سرمایه گذار دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود شهرداری بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در احداث پل عابر پیاده تعریف کند برای مثال سرمایه گذار با احداث پلی در مکان های مورد نیاز بتواند بر پل دیگری که در مکانی قرار دارد که برای تبلیغات مناسب است، تبلیغ در زمینه فعالیت خود را انجام دهد.

خامسی گفت: پل های تبلیغاتی شهر یزد اکثراً برای فعالیت فرهنگی، در اختیار سازمان فرهنگی قرار دارد که پیشنهاد می شود تعداد اندکی از آنها در مناطقی که برای تبلیغ مناسب است در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای سرمایه گذار، درآمدی برای شهرداری ایجاد شود.

وی همچنین در مورد جلوه بصری تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر عنوان کرد: متاسفانه ویژگی های بصری لازم در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر وجود ندارد، هر نوع تبلیغاتی زمانی جذاب و مخاطب پذیر است که نظر مخاطب را از جهت شرایط بصری جذب کند.

عضو شورای شهر ادامه داد: همچنین می توان برای طراحی برخی تابلوها از ظرفیت دانشجویان در حال تدریس در زمینه های هنری استفاده کرد همچنین برخی از شرکت های دانش بنیان نیز ظرفیت های متناسب با این مباحث را دارند که می توان از این شرکت ها برای طراحی، ایده گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا