مدیران باید در روند تسهیلگری خوانشی دوباره از قوانین داشته باشند


مدیران باید در روند تسهیلگری خوانشی دوباره از قوانین داشته باشند

زنجان-استاندار زنجان گفت: مدیرانی باید در مسیر تسهیلگری فرایندهای ایجاد تولید و اشتغال خوانشی دوباره از قاعده ها و قوانین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران گفت: کارهایی که در این جلسات انجام می‌شود در راستای گشایش و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی ابراز داشت: جنس کارها از نوعی است که برخی مواقع مدیرانی نیاز داریم که در مسیر تسهیل گرایانه خوانشی دوباره از قاعده‌ها و قوانین داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: ستاد تسهیل به صورت موردی در مشکل صنایع ورود کرده و به صورت کلان برنامه سرمایه گذاری را دنبال می‌کند.

افشارچی تاکید کرد: در برخی مواقع نیز تعاملاتی با مرکز انجام می‌گیرد تا مسائل واحدهای تولیدی حل شود و به طور کلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان محور کارگشایی و تسهیل بوده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد.

وی گفت: بسیاری از قواعد و قوانین برای روزهای عادی مشکلی‌ای جا نمی‌کند اما وقتی در زمان حاضر اشتغال چند نفره نیز اهمیت زیادی دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: مدیر برای بررسی مشکلات به صورت کلان نیز در محل پروژه حضور می‌یابد و در واقع از توانمندی اجتهاد آنها استفاده می‌شود.

افشارچی گفت: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون در راستای تسهیلگری بیش از چهار هزار نفر اشتغال در استان ایجاد شده است.

وی بیان داشت: در برخی مواقع نیز تعاملاتی با مرکز انجام می‌گیرد تا مسائل واحدهای تولیدی حل شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان محور کارگشایی و تسهیل بوده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد، افزود: بسیاری از قواعد و قوانین برای روزهای عادی مشکلی‌ای جا نمی‌کند.

افشارچی یاد آورشد: اشتغال چند نفره نیز اهمیت زیادی دارد و قوانین و قواعد بر مبنای جنگ اقتصادی، دوباره باز خوانی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟