دشمن به دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است


دشمن به دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است

رشت- استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای و موفقیت ها نظام اسلامی باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جنتی استاد دانشگاه عصر سه شنبه در همایش بزرگ اجتماع دختران و بانوان گیلانی در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: وحدت عامل اصلی پیروزی امت اسلامی است و دشمن تلاش می‌کند این وحدت را بشکند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز چالشی بزرگ برای جبهه استکبار بود، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران معادلات دشمن را در منطقه و جهان بر هم زد.

این استاد دانشگاه با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان کرد: ایران بعد از انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های شگرفی در بخش‌های مختلف رسیده است و دشمن از این پیشرفت‌ها و دستاوردها می‌هراسد.

جنتی با اشاره به اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی مغفول مانده است، گفت: با تبیین و روشنگری باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان انتقال داد.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی سبب بالندگی امت اسلام شد، افزود: بالندگی انقلاب اسلامی دلیل اصلی دشمنی جبهه استکبار است و خشم دشمن از نظام اسلامی به وضوح دیده می‌شود

این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی با بیان اینکه دشمن دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است، گفت: مسئله دشمن با ایران اسلامی حجاب و بدحجابی نیست بلکه با ایران مستقل و قوی مخالف هستند.

جنتی با بیان اینکه موفقیت ایران اسلامی خار چشم دشمنان شده است، به تشریح دلایل حوادث اخیر در کشور پرداخت و بیان کرد: اعتراض با اغتشاش متفاوت است و آنهایی که تحت تأثیر هیجانات و احساسات قرار گرفتن را باید از طیف براندازان و بازیگران دشمن جدا کرد.

وی با اشاره به پایبندی مردم به ایران اسلامی، افزود: مردم ایران ثابت کردند که در آوردگاه‌های حساس و نفس گیر پشتیبان نظام اسلامی هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، بیان کرد: کسی منکر مشکلات نیست و دولت تلاش می‌کند که این مشکلات را در حد توان رفع کند و همراهی مردم در این مسیر راه را هموار می‌کند.

جنتی، اجرای شریعت و احکام الهی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: انقلاب نشد که فقط پرچم عوض شود بلکه اجرای شریعت اسلامی از مهم‌ترین اهداف تشکیل انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: دشمن تمام همتش را برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی گذاشته است و لذا می‌طلبد هوشیارانه نسبت به مسائل برخورد کنیم تا در میدان بازی دشمن قرار نگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی