هنیه: قدس پایه و اساس نبرد با دشمن صهیونیستی است


هنیه: قدس پایه و اساس نبرد با دشمن صهیونیستی است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به اینکه قدس و مسجد الاقصی پایه و اساس نبرد با دشمن صهیونیستی است، بر ادامه آمادگی و آماده سازی جهت یکسره کردن این نبرد تاریخی به نفع ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در تظاهرات الکترونیکی علما در حمایت از مسجد الاقصی و قدس عنوان کرد: امروز نبرد ما با دشمن صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است و اکنون زمان گریه و زاری و اظهار ضعف و ناتوانی نیست.

هنیه تصریح کرد که ما امروز در مرحله بشارت، پایداری و کسب پیروزی های بزرگ قرار داریم و شواهد آن هم بسیار است که نخست افزایش روحیه مقاومتی و انقلابی ملت فلسطین در هر مکانی است.

وی اظهار داشت که غزه سربلند بارها با دشمن وارد نبرد شده و پیروز شده است، ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی که در میان اشغالگران صهیونیست زندگی می کنند، حامی و پشتیبان برادرانشان هستند که پرچم را بدست گرفتند و آماده ورود به نبرد با دشمن هستند.

اسماعیل هنیه افزود که ملت فلسطین در خارج هم که دشمن و همپیمانانش گمان می کردند سال ها دوری از وطن موجب شده تا آن را فراموش کنند، اما این ملت دوباره پرچم را بدست گرفته و ارتباط خود را مسئله فلسطین را حفظ کرده است.

هنیه با اشاره به اینکه قدس عامل خیزش و انتفاضه ها است، تاکید کرد که کانون اصلی تمامی انتفاضه ها و خیزش ها قدس و مسجد الاقصی بوده است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل