حباب سکه در آستانه رکورد جدید


حباب سکه در آستانه رکورد جدید

افزایش قیمت سکه در بازار تا محدوده ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، در شرایطی که ارزش ذاتی این فلز گران بها در هفته جاری روند صعودی نداشته است، زمینه ساز افزایش حباب سکه به محدوده ۱۹ درصد شده است.

حباب سکه در آستانه رکورد جدید

بیشتر فعالان باور دارند، قیمت سکه در روز جاری بدون افزایش معنادار دلار به حرکت در مسیر افزایشی ادامه نخواهد داد.
قیمت سکه جهش کرد

سکه امامی با پشتوانه رشد اسکناس آمریکایی از محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کرد. افزایش قیمتی سکه در حالی رخ داده است که ارزش ذاتی این فلز گران بها به دلیل نزول بهای اونس طلا در بازارهای جهانی پایین آمده و به زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی رفته است.

افزایش قیمت سکه در بازار تا محدوده ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، در شرایطی که ارزش ذاتی این فلز گران بها در هفته جاری روند صعودی نداشته است، زمینه ساز افزایش حباب سکه به محدوده ۱۹ درصد شده است. اگر امروز افزایش سکه بی توجه به روندهای بنیادی رخ دهد، احتمال ورود حباب به دامنه ۲۰ درصدی وجود دارد که در سال جاری سابقه ندارد.

بیشتر فعالان باور دارند، قیمت سکه در روز جاری بدون افزایش معنادار دلار به حرکت در مسیر افزایشی ادامه نخواهد داد. می توان گفت که آنها انتظار دارند که حباب سکه در روز جاری کاهش پیدا کند.

سکه در اوج افزایش های تاریخی سال ۱۴۰۱ نتوانسته است به بالای محدوده ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برود و به همین دلیل کار دشواری در روز جاری برای ادامه روند صعودی دارد.

اکوایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری