هماهنگی و اتحاد باعث رسیدن به آرمان های مشترک می شود


هماهنگی و اتحاد باعث رسیدن به آرمان های مشترک می شود

شیراز – معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس، گفت:هماهنگی و توجه به اشتراکات موجود در جامعه و بین اقشار و گروه‌های مختلف ، جامعه را به سمت پیشرفت و رسیدن به آرمان های مشترک سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل محبی پور در نشست هم اندیشی با رسانه‌های استان در شیراز افزود: وجود اختلافات در عرصه‌های مختلف در کنار وجود اشتراکات امری کاملاً طبیعی است اما باید با هدف ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه، اشتراکات را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

او ادامه داد: وطن، دین، توسعه و پیشرفت، امید و نشاط از جمله اشتراکات و معیارهای اشتراکی ریشه داری هستند که همه مردم خواهان آن هستند و اقشار، گروه‌ها و قومیت‌های مختلف را دور هم جمع کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تفاوت‌ها لازمه ارتقا و استفاده از ظرفیت‌های متفاوت و تکمیل توانمندی‌ها است اما اگر ما نگاهمان صرفاً به تفاوت‌ها و اختلافات باشد و از اشتراکات غافل شویم، نتیجه نهایی که همراهی، همسانی و رسیدن به هدف مطلوب است از ذهن دور خواهد شد.

محبی پور افزود: در بخش بزرگی از کشور، دین مشترک نقطه اشتراک مهمی است که در قانون اساسی خود نیز پذیرفته ایم که دین اسلام دین رسمی کشور و مورد پذیرش همگان است.

او بیان کرد: در مقابل تعداد بیشمار نقاط مشترک که در جامعه و در میان مردم وجود دارد، تعداد تفاوت‌ها و اختلاف نظرها بسیار محدود است.

وی کار رسانه را روشنگری، مطالبه گری و طرح مساله دانست و افزود: بدون کار رسانه‌ای بسیاری از ابهامات و مسائل حل نشده باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»