مردم به دنبال کالای باکیفیت هستند


مردم به دنبال کالای باکیفیت هستند

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم به دنبال کالای باکیفیت هستند، گفت: استانداردسازی کاری بس دشوار و پیچیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره استاندراد ایلام، ضمن تبریک هفته استاندارد و تقارن آن با هفته وحدت و همچنین رضایت مندی از عملکرد این اداره کل، با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه گفت: بالاترین نقش استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است.

وی در ادامه عنوان کرد: کار استانداردسازی در جامعه‌ای که عده‌ای دنبال دور زدن قانون هستند و منافع کوتاه مدت شخصی خود را به منافع بلند مدت جامعه ترجیح می‌دهند، سخت و دشوار است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مردم به دنبال کالای با کیفیت هستند گفت: سازمان استاندارد باید با موازی سازی و قرار دادن کیفیت به عنوان سرلوحه کار خود و رقابت با کالاهای خارجی اعتماد را بین تولیدکنندگان و خریداران ایجاد کند.

امام جمعه استان با اعلام رضایت از نداشتن کالای مرجوعی در حوزه صادرات ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تمام دستگاه‌های مرتبط در حوزه استانداردسازی و ترویج فرهنگ این مهم، به لحاظ تأمین سلامت و ایمنی مردم و جامعه بیش از پیش تعامل و همکاری با این اداره کل داشته باشند.

در پایان این دیدار همتی گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان ملی استاندارد ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا