لیگ برتر والیبال بانوان| میهمانی سکونشینان در هفته نخست/ تیم سردار وارد می شود!


لیگ برتر والیبال بانوان| میهمانی سکونشینان در هفته نخست/ تیم سردار وارد می شود!

تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن که در لیگ برتر سال گذشته در سکوهای دوم و سوم مسابقات قرار گرفتند، در هفته نخست رقابت‌های امسال در بازی‌های خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه 22 مهرماه با حضور 8 تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان بین‌چهارمحال، ذوب‌آهن، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبد آغاز می‌شود.

باریج اسانس مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در مسابقات امسال حضور ندارد و تیم سایپا تهران نایب قهرمان سال 1400، در هفته نخست رقابت‌های سال جاری در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف مس میزبان خود می‌رود.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا امیدوارند در آغاز لیگ امسال با شکست تیم پنجم سال گذشته، شروع خوبی در مسابقات داشته باشند، اما رفسنجانی‌ها امیدوار به امتیاز گرفتند در دیدار خانگی هستند.

سالن یگانگی شهر یزد نیز میزبان دومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر زنان است و تیم طلوع مهر یزد با ذوب‌آهن پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها روبرو خواهد شد.

شاگردان پریسا بحرینی (ذوب‌آهن) با 6 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند. این تیم 7 عنوان نایب قهرمانی و 3 مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در لیگ برتر زنان دارد، بنابر این اصفهانی‌ها با کوله‌باری از تجربه به مصاف نماینده یزد می‌روند.

پیکان که در سال قبل به رتبه چهارمی اکتفا کرد، امسال در تلاش برای کسب سکو است و در نخستین بازی خود روز جمعه در سالن ساپکو به مصاف نماینده چهار محال و بختیاری می‌رود.

جهان‌بین که با هدایت صبا خسروی در لیگ برتر زنان شرکت کرده، برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور یافته و تیم‌های شرکت کننده شناختی از این تیم ندارند، بنابر این مسابقه هفته نخست نماینده چهارمحال مورد توجه آنالیزور دیگر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات نیز خواهد بود.

در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان تیم سریک گنبد که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات شرکت کرده، میزبان صدیق گفتار وارنا در سالن المپیک گنبد خواهد بود. دو تیم نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند و مسابقه آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارد.

برنامه کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 13

مس رفسنجان – سایپا

یزد، سالن یگانگی، ساعت 13

طلوع یزد مهر – ذوب‌آهن

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13

پیکان – جهانبین چهارمحال

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13

سریک گنبد – صدیق گفتار وارنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل